Adbenefit.cz – moderní affiliate síť

Nezapomeňte Kecy k věci.cz sledovat také na sociálních sítích!

Nevím, jestli jste již zaznamenaly existenci tohoto nového affiliate systému, který nedávno vstoupil na CZ affil trh. Za Adbenefit stojí firma AdFinance s.r.o., která má za sebou již spuštěné projekty jako jsou Ušetřeno.cz, Energium.cz, Bezvadnapujcka.cz, Fitdieta.cz, Chytrakreditka.cz a Zadostopujcku.cz, takže by se mělo dát očekávat, že již mají nějaké zkušenosti i když firma AdFinance s.r.o. vznikla teprve nedávno (31.května 2010) a má 5 společníků.

Nedalo mi to a rozhodl jsem se zaregistrovat, abych mohl posoudit jak na tom systém je. Po registraci jsem zjistil, že systém Adbenefit nabízí momentálně 9 kampaní v rozpětí 50 až 400 Kč za konverzi, což by nebylo až tak špatné. Jen se mi nelíbí jedna věc a to je, že propagovat můžete maximálně obory: půjčky, kreditní karty a odlužení (zadlužování lidí nepodporuji), energie (pochybné společnosti též nepodporuji) a krása a zdraví (hubnutí).

Po bližším prozkoumání jsem zjistil, že se jedná čistě o propagaci produktů a služeb firmy AdFinance s.r.o., nic jiného zde momentálně nenaleznete a tím pádem je to pro mě osobně nepoužitelný affiliate systém. A co vy, máte již někdo s Adbenefitem větší zkušenost jak já a využíváte ho aktivně?

Líbil se vám tento článek? Tak ho neváhejte šířit dál!

Podobné články, které by vás mohli též zaujmout:

6 komentářů k: Adbenefit.cz – moderní affiliate síť

  1. Maigi napsal:
    Dobrý den,

    díky za článek o adbenefit. Chtěl bych jen poupravit některé zmiňované informace. Nabízené kampaně nejsou určitě produkty a služby firmy AdFinance. Produkty jako Ferratum půjčky, Home Credit, Chytrá karta České spořitelny, chystaný Společný tarif Vodafone, nebo Internet na doma od O2, ty opravdu ani náznakem nevypadají jako naše produkty.

    Z tohoto důvodu moc nerozumím větě „Po bližším prozkoumání jsem zjistil, že se jedná čistě o propagaci produktů a služeb firmy AdFinance s.r.o., nic jiného zde momentálně nenaleznete a tím pádem je to pro mě osobně nepoužitelný affiliate systém.“.

    Také nerozumím Vašemu spojování dodavatelů, jejichž cenovou politiku a zacházení s klienty pečlivě sledujeme, s nálepkou „pochybných firem“ . Nestane se, že bychom Vám doporučili nespolehlivého dodavatele elektřiny nebo plynu.

    Další kampaně samozřejmě chystáme.

  2. AlesN napsal:

    Dobrý den,

    předem bych chtěl poděkovat za Váš komentář k mému článku.

    K první výtce: Uznávám, že jsem to možná špatně formuloval, ale jste provozovateli webů, které jsou propagovány v tomto affiliate systému. Tedy buď pře prodejci služeb či doporučovatelé (do toho nevidím a ani jsem se v tom nechtěl nějak pitvat). Nepropagujete prozatím nic, v čem nemá Vaše firma prsty (není to myšleno nějak špatně, aby to tak nevyznělo). Pro mě je momentálně Váš systém nepoužitelný, jelikož nechci a nehodlám propagovat nic z toho, co momentálně jde. Tím neříkám, že se to s novými kampaněmi nemůže změnit a ani Váš systém neodsuzuji a nezatracuji.

    K druhé výtce: Nebylo to rozhodně myšleno, že by jste doporučovali nějaké nespolehlivé firmy a věřím, že kdyby jste měli jakékoliv podezření z nějaké nekalosti jakékoliv firmy, bude od Vás vyřazena. Já jsem člověk nedůvěřivý a nikdy nekoukám třeba jen na cenu. Pro mě je například firma s názvem Levnýplyn.cz potažmo LAMA Investments už jenom podle názvu nesympatická – pochybná a i kdyby se postavila na hlavu, tak to nezmění. Nemám rád v názvu firmy slovo „Levný“ (většinou to neznačí nic dobrého) a „Lama“ (pokud si to člověk vyloží jako jistý slangový výraz, tak to tomu též moc nepřidá). Vyjádřil jsem jen své pocity a názor. Nic více, nic méně.

  3. Maigi napsal:
    Dobrý den,

    napadá mě, že máte možná na mysli bannerové propagační materiály, které směřují na naše weby, kde propagujeme tyto produkty a služby. Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, dají se propagovat i přímo pomocí iframe formulářů. Návštěvník vyplní online formulář na vašem webu, kde produkt popíšete a data se odešlou přes nás dodavateli. Až tedy nabídneme kampaň, která se vám zalíbí, nebude muset Váš návštěvník vůbec spatřit naše weby 🙂

  4. AlesN napsal:

    Dobrý den,

    bingo, trefil jste to úplně přesně. Mluvil jsem o bannerech a popravdě další možnosti propagace jsem nevěnoval pozornost. Tak to já si tedy počkám na ty nové kampaně a pak to testnu 🙂

  5. čtenář napsal:
    Taky mám s tou spammérskou „firmou“ zkušenost. Každý týden mi posílají vnucovačky na email, který nikomu nedávám a nepoužívám. David Nevečeřal si koupil někde na aukru databázi emailovek a teď sviní schránky uživatelů svými výblitky.
  6. vojtatoul napsal:
    pochybuju, ze by mu podobna vec prosla u investoru, ono to je spis tak, ze mnoho partneru, vcetne treba me, vyuziva jejich affil prave na to ze posilaj mailingy na svoje databaze… ja sam mam 3miliony emailu (z ruznych zdroju, priznavam) a na ty posilam vsechno co maji v affilu Adfinance, Elephanti, epojisteni a dalsi…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *