Jak je na tom KupČlánek.cz po více jak měsíci provozu?

Nezapomeňte Kecy k věci.cz sledovat také na sociálních sítích!

Včera jsem tu psal o PayPost.cz a dnes mě napadlo něco málo napsat o jeho konkurenci, tedy o KupČlánek.cz, o kterém jsem tu psal přesně před měsícem a v té době fungoval přesně jeden den ;-). Od té doby, co jsem o něm naposledy psal, tak došlo k několika vylepšením, či úpravám a to hlavně na základě požadavků od samotných uživatelů.

Co se tedy na KupČlánek.cz změnilo? Již není povinné zadávat své datum narození při registraci, které bylo mnohými velmi kritizované. Osobně nechápu proč, jelikož ten, kdo má živnostenské oprávnění (a takových je tam registrováno plno), tak jeho údaje jdou stejně snadno veřejně dohledat, takže si tímto moc nepomohl ;-). Datum narození je tak povinné pouze pro překladatele a copywritery.

KUPčlánek.cz

Větší změnou prošlo menu v účtech inzerenta i blogera, které je podle mě teď mnohem přehlednější a lépe se v něm orientuje. Příznivcům affilu bylo plně doděláno jejich rozhraní (dlouho to fungovalo v takovém sice funkčním režimu, ale neviditelném ;-)) a navíc byly do systému doplněny i propagační bannery, ze kterých si myslím vybere opravdu každý. Jeden na ukázku najdete výše ;-).

Affiliate program   KUPčlánek.cz

Pak údajně proběhla i nějaká změna co se týká aktuálních poptávek. Záměrně píšu údajně, jelikož systém nevyužívám (nemám tam registrován žádný web), tak jsem poptávky neviděl předtím, ani teď a vycházím z informací, které jsem se dočetl na internetu.

Velice pozitivně bych hodnotil přidanou a veřejně dostupnou statistiku systému, kterou můžete vidět bez jakékoliv registrace. Toto podle mě ocení všichni, pro něž je KupČlánek.cz zajímavým artiklem a mají si tak možnost ověřit, jak na tom systém je a zda se na něm obchoduje ;-).

Statistiky   KUPčlánek.cz

Kromě změn a novinek, které jsem zmínil proběhlo ještě pár takových těch „došolichů“ různých věcí, o kterých se nemá podle mě ani cenu zmiňovat, jelikož nebyli zase až tak podstatné.

První týden znamenal pro KupČlánek boom, jelikož byl nový a mnoho lidí ho chtělo ze zvědavosti vyzkoušet, takže se dalo čekat, že čísla nebudou až tak špatná. Když si dovolím půjčit v citaci níže oficiální statistiky, uvedené na Blogu tohoto systému, tak můžete vidět, že zájem byl opravdu poměrně velký:

  • Registrovaných uživatelů: 119
  • Registrovaných webů (pouze schválených): 144
  • Zadaných poptávek od inzerentů (celkem): 42
  • Poptávek – z toho přímých oslovení webů: 39
  • Poptávek – z toho všeobecných poptávek: 3
  • Na obecnou poptávku (není určena pro konkrétní web) v průměru odpovědí: 7

Po čtyřech týdnech provozu byli sděleny následující čísla:

  • Registrovaných uživatelů: 195
  • Registrovaných webů (pouze schválených): 245
  • Celkem zadaných poptávek od inzerentů (celkem): 77

A když se dnes sami podíváte do veřejných statistik, tak můžete zjistit, že čísla nadále rostou. Sice to není kdovíjakým závratným tempem, ale to by mohl dlouhodobě podle mě očekávat pouze šílenec, jelikož každá nová věc potřebuje nějaký ten čas na řádný rozjezd, který není ze dne na den ;-).

A co vy, využíváte KupČlánek a jak jste s ním případně spokojeni?

Líbil se vám tento článek? Tak ho neváhejte šířit dál!

Napsal:

Publikováno: 12.2.2013

Zařazeno do: Podnikání na internetu

Zobrazeno: 737

Štítky: , , ,

Podobné články, které by vás mohli též zaujmout:

6 komentářů k: Jak je na tom KupČlánek.cz po více jak měsíci provozu?

  1. kanter napsal:
    v blézkej dobe planujem do systému zaregistrovať zopár webov a uvidím ako sa im bude dariť lákať inzerentov
  2. KUPčlánek.cz napsal:
    To counter – slovenských webů je zatím po skromnu, protože SK PR webů tolik není… Budeme rádi za další weby, už nyní je jich přes 250 a denně rostou…
  3. Skúsil som tento systém a trochu divné mi príde objednávanie článkov. Inzerent zadá dopyt, ja ho potvrdím a potom čakám, či ho potvrdí opäť inzerent. Čo si myslím že je hlúposť, keď potvrdím inzerentovu cenu. Už sa mi stalo dvakrát, že som po mojom potvrdení napísal článok, ale inzerent po desiatich dňoch zrušil ponuku, hoci článok nevidel, moju ponuku nepotvrdil, ale sám mi ju predtým ponúkol. Trochu divné…
  4. Dandark napsal:
    Také se mi zdá divné, proč má zadavatel znovu potvrdit napsání článku. Jako jediné vysvětlení mi přijde na mysl, že by si mezitím mohl sehnat PR článek jinde. Co mi však přijde podivné je, že si u mně zadají poptávku na lustry, nebo okna s umístěním na webu, přitom mám web o hrách. Ale to není jen na kupclanek.cz, ale i na jiných webech tohoto systému na prodej článků.
  5. Mark napsal:
    A přijde mi trapné, že tam nikde není nápověda How to use. Kupclanek zanikne.
  6. Martin napsal:
    Kupčlánek aktivně využívám – nyní má okolo 380 blogů. Ze začátku jsem byl docela spojený, ale nyní kvalita textů hodně klesla ať už vložených článků nebo samotných textů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *