Jak snadno vyřadit cizí web, který běží u Wedosu?

Nezapomeňte Kecy k věci.cz sledovat také na sociálních sítích!

Dneska jsem celkem náhodou přišel na zajímavou a podle mě docela dost nepraktickou věc (závažnou chybu v administraci), když jsem trochu uklízel ve své administraci u Wedosu. Svým úklidem jsem doslova způsobil, že nejedou weby, které jsem kdysi někomu prodal a byli převedené pouze v rámci Wedos administrace.

Tudíž, i když má doména již dávno nového majitele, webhosting je dávno veden u někoho jiného, tak mu přesto můžete web ze své administrace vypnout. Jak to uděláte? Než to ukážu, tak podotýkám, že tento článek nepíšu proto, abych tím někoho naváděl k tomuto činu, ale abych všechny veřejně upozornil na to, co se jim klidně může stát, pokud někdy takto web prodávaly, či koupily ;-).

Ve vaší administraci Wedosu si najděte záložku DNS a na tu klikněte (kdyby náhodou někdo neznal, může vidět níže na přiloženém obrázku ;-)).

Zákaznické centrum WEDOSPo rozkliknutí záložky DNS na vás vyskočí DNS – seznam domén, něco jako opět níže na přiloženém obrázku, kde najdete veškeré záznamy domén, které kdy prošli vaším účtem.

DNS   seznam domén   zákaznické centrumZde kliknete na doménu, kterou již nemáte ve své správě a zobrazí se vám například toto, viz. další obrázek níže a tam kliknete na ODSTRANIT.

DNS   karlovac.cz   zákaznické centrumPo kliknutí na odstranit na vás vyskočí tabulka, kde přednastavené ne změníte na ANO a kliknete na ok.

DNS   karlovac.cz   zákaznické centrum2A výsledkem takového úklidu je za malou chvíli viz obrázky opět níže ;-).

Jejda  Prohlížeči Google Chrome se nepodařilo nalézt server evropa365.cz

Jejda  Prohlížeči Google Chrome se nepodařilo nalézt server svet365.czDocela husté, že? I ty nejlepší nejsou rozhodně bez chyby a popravdě se docela divím, že na toto nepřišel již nikdo dřív. Já být majitelem takto odstavených webů, tak jsem pěkně naštvaný slušně řečeno ještě. Co říkáte tomu, co jsem vám právě ukázal? Není to sice žádný převratný koláč, ale fakta to jsou určitě :-).

Freezovi z Webdealu se tímto omlouvám ještě jednou, jelikož jeden z takto vyřazených webů je jeho a teď jdu ze slušnosti dohledat další majitele stránek, kterým jsem způsobil nechtěně výpadek, abych se jim omluvil za něco, co nemá někdo dobře vyřešené ;-).

EDIT ČLÁNKU 5.1.2013 ve 13:40 – Když už můj článek byl nazván pouhou touhou po bulvární senzaci a byla zjednána údajná náprava dle Wedosu, viz citace níže z komentáře Petra Šťastného z 5.1.2013 (12:22).

K celé záležitosti jsme se vyjádřili. Problém byl na naší straně, došlo k němu za velmi výjimečných okolností, nebylo možné jej žádným způsobem zneužít k úmyslnému poškození cizího webu. Problém jsme napravili a již k této situaci dojít nemůže.

Tak mi to nedalo a učinil jsem další malý test a světe div se, odpráskl jsem naprosto stejným způsobem další web :-). Domluvil jsem se s kamarádem a přes jeho administraci jsem vyřadil též více jak rok prodaný web, který patří již jiné osobě a je na jiném účtu, tedy náprava asi moc neproběhla ;-). Ale, abych jen netlachal, tak i nějaké ty důkazy, viz screeny z celé operace.

DNS seznam domen cizi ucet 5_1_2013 ve 12_43Jedná se o poslední web v seznamu, tedy web svetinformacicz.cz, který vypadal takto (viz. níže obrázek) před zahájením operace.

Svět informací

Odstaveni dalsi cizi domenyA výsledek po pár minutách?

Jejda  Prohlížeči Google Chrome se nepodařilo nalézt server www.svetinformacicz.czProto se tedy bulvárně ptám, kde je ta náprava a zamezení? Jak rychle bude web opět Wedosem nahozen pane Šťastný? 🙂

Líbil se vám tento článek? Tak ho neváhejte šířit dál!

Napsal:

Publikováno: 4.1.2013

Zařazeno do: Hostingy

Zobrazeno: 1331

Štítky: , ,

Podobné články, které by vás mohli též zaujmout:

103 komentářů k: Jak snadno vyřadit cizí web, který běží u Wedosu?

  1. Petr Šťastný, WEDOS napsal:
    Změnou majitele domény ani převodem webhostingu nedochází k přesunu administrace DNS záznamů do jiného účtu. DNS se spravuje samostatně a v těchto případech se samo nepřesune. Nejedná se o chybu.
  2. Pavel napsal:
    Tak to je hustý 😀
    Nechtěl bych být někým kdo takto odkoupil web. A ani tým kdo jej prodával, jelikož tohle jsou jen problémy a jsem zvědav jak se k tomu Wedos postaví.
    Jinak také se divím, že na to někdo nepřišel dříve, ale nejspíše takto web odstavil a ten kdo jej koupil se již neozval a hledal problém u sebe.
    No jsem zvědav na reakce.

    Pozn. Dobrý postřeh 😉

  3. AlesN napsal:

    @Petr Šťastný, WEDOS: Takže mi tímto chcete říci, že je naprosto vše v pořádku, když i po více jak roku ze své administrace někomu odprásknu web, to snad ne :-D. To mi tedy nepřijde ani trochu praktické a dáváte tím docela mocný nástroj do ruky kde komu., nemyslíte?

    Ale koneckonců, to je váš problém a ne můj. Já jsem rád, že se mi toto nikdy stát nemůže a lituji těch, co se s tímto někdy setkají.

  4. Pavel napsal:
    @Petr Šťastný, WEDOS:

    Tak že se o přesun má postarat kupující/prodávající?

  5. Pavel napsal:
    @AlesN:

    Po roce?? 😮 no tak to je dost dlouhá doba, ale tobě už to může být tak nějak jedno. Máš web jinde, ale neviděl bych tohle jako klad nebo dobrou vlastnost. A wedos by s tím měl něco udělat.

  6. AlesN napsal:

    @Pavel: Kupující se musí modlit, aby prodávající nebyl sviňák, jelikož jak si mohl číst výše, o chybu se údajně nejedná 🙂

  7. Pavel napsal:
    @AlesN:

    Njn na tohle mám svůj názor.

  8. AlesN napsal:

    @Pavel: Tak máš pravdu, že je mi to jedno, co jsem našel kontakty na lidi, kterým jsem kdy vůbec něco přes Wedos prodal, tak těm jsem napsal, ať jim to dlouho nestojí mimo provoz.

    Já osobně jsem rád, že jsem utekl s webem k Ebole a domény, o které mám i nadále zájem šoupu k TELE3, zbytek u Wedosu doexpiruje a bude čas udělat pápá 😉

  9. Pavel napsal:
    @AlesN:

    Jj udělal jsi jim menší problém (i když ne svou chybou), tak jsi se jim ozval což je fér.

    Jinak nedivím se ti, já se již raději nedohaduji 😉

    A jsem zvědav jaké domény jsis ještě nechal 🙂

  10. AlesN napsal:

    @Pavel: Žádné zázračné domény jsem si nenechal, dokonce na nich ještě nic ani není 🙂

  11. Pavel napsal:
    @AlesN:

    Aha tak že zelená louka. No uvidíme necháme se překvapit 😉

  12. AlesN napsal:

    @Petr Šťastný, WEDOS: Koukám, že se Wedos činí a již zjednal u webů (DNS záznamů) nápravu, jelikož někteří nový majitelé si mnou zaslanou zprávu ještě ani nepřečetly :-).

  13. Pavel napsal:
    @AlesN:

    No to nemohu posoudit, ale jinak zde moc nekomunikují a tím, že vyřeší následky nevyřeší příčinu.

  14. Wladass napsal:
    Opět problém u Wedosu a opět s DNS, že já se divím 😀
  15. Pavel napsal:
    @Wladass:

    Ty jsi již nějaký problém u Wedosu s DNS zažil? Nemohl by jsi se podělit?

  16. Petr Šťastný, WEDOS napsal:
    Jednalo se o zcela specifickou situaci pár domén tohoto zákazníka, kde po nestandardních machinacích s doménami a jejich majiteli došlo k tomu, že správa DNS zůstala v zákaznickém účtu původního majitele. Nejedná se o globální problém a v žádném případě to neznamená, že může kdokoliv zcela cizí zasahovat do jiných domén.

    Dotčené domény jsme opravili a zavedeme opatření, aby to již nemohlo nastat.

    Nicméně osobně chápu, že jsou lidé, kteří si prostě potřebují do nás při sebemenší příležitosti rýpnout a psát o nás skandální články.

  17. AlesN napsal:

    @Pavel: Klikni na přezdívku Wladass a máš tam přímo odkaz, o co se jednalo. Mě už se též v minulosti stalo, že doménu, kterou jsem si čerstvě registroval měl někdo cizí přidanou jako alias 🙂

  18. Wladass napsal:
    @Petr Šťastný, WEDOS: Nikdo nepotřebuje o Vás psát útočné články či skandální či jak je nazýváte. Věřte, že kdyby se tohle dělo i u jiných firem, tak se o tom návštěvníci našich blogů dozví. I když možná nedozví, protože nejsou tolik všude vidět a nebrečí v každé diskuzi.
  19. AlesN napsal:

    @Petr Šťastný, WEDOS: Od kdy je nestandardní machinace převod na někoho jiného ve vašem systému, když to sám systém umožňuje? 😀

    Takže to nakonec z vašeho rádoby vyjádření vypadá, že chyba byla způsobena mnou tleskám 😀 Přesto zavedete opatření, aby žádný jiný zákazník chybu neudělal 🙂 Co si z toho asi tak trochu normálně uvažující člověk mezi řádky vyčte nakonec :-).

    Skandální články o vás psát nemusím, napsal bych to o každém, u koho bych takovou fatální vnitřní chybu našel. Nemyslete si, zase tak super nejste, abych musel psát o Wedosu. Jsou mnohem a mnohem lepší a přínosnější témata 😉

  20. Pavel napsal:
    @AlesN:

    Díky moc to mě nenapadlo 😀

    , zde se do vás nikdo nechce trefovat, jen slušně nějaký uživatel ukázal na problém, který u vás nastal.

  21. Pavel napsal:
    @Wladass:

    Souhlas. Ale je spousty oveček, kterých se jich zastanou.

    @AlesN:

    Právě proto se již k Wedosu nevyjadřuji, jelikož vždy to dopadne takto. Něco napíší a vše je uzavřené.
    Jinak taky jsem to pochopil, tak jak píšeš ty a už také čtu mezi řádky.

  22. Petr Šťastný, WEDOS napsal:
    @AlesN:
    Nikde nepadlo ani slovo o tom, že jste vy způsobil nějakou chybu. Lehce to přibarvujete.
  23. AlesN napsal:

    @Petr Šťastný, WEDOS: Tak jak došlo k těm nestandardních machinacích s doménami a jejich majiteli? Logicky si z toho vyvodím, že v té době, kdy jsem prováděl přesun, ale zajímavé je, že se to stalo jen a jen u mého účtu, nějak moc náhod najednou, nemyslíte? Opravdu to není globální chybička ve vašem systému? 🙂

  24. Pavel napsal:
    @Petr Šťastný, WEDOS:

    Přímo zde jste to napsal.

    Specifická situace. U tohoto zákazníka.

    Tyto slova nestačí? V překladu jste řekli, že se to týká jen tohoto zákazníka, který udělal nějakou věc, která vám způsobila problém ve vaší dokonalé bezchybné administraci.

  25. Petr Šťastný, WEDOS napsal:
    @AlesN:
    Vy jste u nás neprováděl přesun ani změnu majitele. Doménu jste přeregistroval pryč a zase zpět k nám na jiný účet. Tuto situaci lépe ošetříme.
  26. AlesN napsal:

    @Petr Šťastný, WEDOS: No, tak když už chcete být tedy důsledný, tak změnu pryč a zpět jsem neprováděl u jedné domény já, nýbrž nový majitel. U druhé domény to bylo opravdu vyvedené mnou pryč a to konkrétně k TELE3 a nový majitel si jí opět převedl k vám a ani jedno nebylo v ten samý den.

    Tak jste rovnou mohl přiznat to, co jste teď stejně přiznal a to, že je ve vašem systému chyba. Stejně to každý rozumný člověk vidí a měl možnost se to od začátku dočíst. Šlo to napsat plyně a bez jakýchkoliv dalších povyků ;-).

  27. Honza napsal:
    @AlesN:

    Ahoj,
    jaké jiné hostingy považuješ za lepší? Já beru Wedos stále jako nejpružnější a nejpřehlednější co se administrace a možností týče.

  28. Wladass napsal:
    Jenže to Wedos nedělá. Chyby nepřiznává, nebo to okecá tak, že je to maličkost 🙂
  29. Josef P. napsal:
    No toto 😀 než jsem stačil napsat na podporu, jako že „Houstone máme problém“ tak už web zase běžel. A to jsem si při převodu říkal, je to v čajku, DNS můžou zústat, když se převádí i hosting a doména. Tohle by mě nenapadlo, tedy napadl mě problém s DNS, ale ne že to bude tím, že si smazal DNS u sebe v adminu. No zajímavé, zajímavé.
  30. Pavel napsal:
    @AlesN:

    To bohužel, Wedos napsat nemůže on se za jakoukoliv cenu snaží být bez chyby.
    Ale o tom se již jistě více lidí přesvědčilo.
    Ale jinak detailní informace ví jen AlesN a Wedos co jak se stalo. A já věřím AlesN.

    Jinak pro Wedos každý má právo na svobodný názor, tak se prosím netrefujte do mě. Díky

  31. AlesN napsal:

    @Honza: Ahoj, vynikající zkušenosti mám s Ebola.cz (můj nej favorit), u které také momentálně hostuji a kam jsem od Wedosu odešel. Super rychlá podpora, pokud něco náhodou potřebuješ, poradí atd.

    Špatný není ani ONEbit (ale je trochu dražší). Jinak není špatná ani Savana, pravdivě udává veškeré své limity a neklame zákazníky slovem neomezeně.

  32. AlesN napsal:

    @Wladass: To já vím, nej chyby nedělají 🙂

    @Pavel: Děkuji za důvěru, ono také není důvod proč jí ve mě nemít, nejsem náborář žádné konkurence a nemám si důvod ani cokoliv vymýšlet :-).

  33. Mara napsal:
    @Wedos: Místo, abyste Alešovi poděkovali, tak tady ještě plácáte,jako by něco provedl:D No jasně, přiznat chybu na to se u vás nehraje.

    Omlouvám se, že jsem do emailu uvedl nesmysl, ale nemám chuť si pak v emailu číst rádoby vysvětlující zprávy od wedosáků tak,jak to mají ve zvyku dělat:)

  34. Josef Grill, WEDOS napsal:
    Dobrý den,

    my nepopíráme, že k problému došlo. K situaci došlo tím, že se doména převedla k jinému registrátorovi a u nás měla stále DNS. Následně byla převedena zpět k nám, ale do jiného zákaznického účtu a administrace DNS serverů zůstala přiřazena u původního účtu. Při přeregistrování domény pryč jsme nemohli smazat administraci DNS serverů z původního účtu, protože by doména byla nefunkční přímo tím.
    Tohle jsou přesně situace, které souvisí s předchozím článkem Wladasse. Jde o to, kdy a jak máte mazat jaké záznamy. Je tam nekonečně mnoho kombinací, které mohou nastat a pokud tam máme nějakou dobu, než záznamy skutečně mažeme, tak může nastat podobná situace. Upravíme systém tak, aby k tomu dojít nemohlo. Doménu vždy (bez ohledu na jakékoliv manipulace s ní) spárujeme s administrací DNS (bez ohledu na to, že to někomu nebude vyhovovat).
    Z obou situací jsme se poučili a uděláme nějaká opatření, aby se to nemohlo opakovat. Omlouváme se za vzniklou situaci a bereme si z toho ponaučení.
    Výše uvedené asi dostačuje k vysvětlení celé situace.

    Nevím, zda se vyjadřovat ke zbytku toho, co tu zaznělo. Zkusím jen pár věcí naznačit a ještě dovysvětlit.
    – Nepláčeme v diskuzích. Vysvětlujeme vždy každou situaci (ať negativní nebo pozitivní) a nikdy neděláme mrtvého brouka.
    – Od počátku jsme založeni na otevřeném přístupu a od počátku nic netajíme.
    – Nejsme bez chyby a nikdy jsme to o sobě netvrdili. Hájíme se v situacích, kdy nás někdo anonymně poškozuje nebo třeba v situaci, kdy je pravda podávána jinak, než ve skutečnosti je (tím nemyslím tento případ, ale jiné případy).
    – Všechny naše problémy jsme vždy přiznali (ať se jednalo o jakýkoliv technický problém nebo i jakékoliv situace během provozu). Náš postoj se v tomhle nikdy neměnil a měnit nebude.
    – K problémům se vždy stavíme čelem a na každý reagujeme a hlavně se z každé situace snažíme poučit. To považuji za nejdůležitější. I dnešní případ nás donutí upravit některé procesy v automatizaci.
    – Parametry našich služeb jsou předem dané a nejsou tam žádná skrytá překvapení. V této souvislosti zaznělo i tady (v jiném vlákně), že naše služby jsou spolehlivé, výkonné a stabilní (s naprostým minimem výpadků).
    – Je nám jasné, že díky naší popularitě je mnohem zajímavější psát o nás, než o někom nezajímavém 🙂 a „palcové“ a „bulvární“ titulky tomu napomáhají. Proto to kolega nazval rýpnutím do nás.
    – V souvislosti s tím, co jsme si psali s autory obou uvedených článků (o mnohem větších problémech jiných firem – mnohadenní výpadky nebo naprosté lži v informacích), tak chápu, že je atraktivnější se trefovat do nás.
    – Jsme samozřejmě rádi za každý takový podnět. Ta snaha o skandalizaci trochu mrzí. Na druhou stranu i tohle přináší úspěch a popularita.
    – Škoda, že autor článku namísto toho, aby nám napsal, že k podobnému problému došlo a my jsme mohli jednu uvedenou doménu opravit v DNS, tak nás nekontaktoval a raději se věnoval psaní článku 🙂 . Jde tedy o to, zda nás chtěl upozornit na chybu a napravit ji nebo se zviditelnit (v souvislostí s naší chybou) 🙂 .
    – Nechci zde spekulovat o dalších souvislostech. To sem nepatří.

    Ještě jednou se omlouváme za situaci, která nastala.

    Uzavřel bych to celé tím, že uvedená situace (včetně té předchozí – Wladass) nás minimálně donutí k vylepšení. Uděláme opatření, která nás samozřejmě posunou dál v našem vývoji.

  35. Wladass napsal:
    Super, tak Wedos bude opravovat 🙂 Až zas na něco příjdeme, tak se o tom určitě dozvíte 🙂
  36. Mirek napsal:
    Typická dikce nic neříkajících frázích od Wedosu, a když už jsou nuceni přiznat chybu tak místo ocenění blogera ho obviňují z útočnosti. Ještě mi tu od nich cbybí informace o nejrychleji rostoucím hostingu v ČR.
  37. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @Mirek:
    Chyby jsme vždy přiznali a přiznáváme. Napsali jsme k čemu došlo a napsali jsme „Z obou situací jsme se poučili a uděláme nějaká opatření, aby se to nemohlo opakovat. Omlouváme se za vzniklou situaci a bereme si z toho ponaučení.“

    Nevím, co bychom měli napsat víc.

  38. Petr Šťastný, WEDOS napsal:
    @Mirek:
    Víte tento článek není o upozornění na chybu, ale o senzaci. Ve slušné společnosti se provozovatel nejprve soukromě na možný problém upozorní (aby případně bylo možné chybu před zveřejněním opravit), a teprve poté se o tom veřejně napíše. Zde šlo o něco jiného. Autor chtěl napsat článek o odhalení skandálu a zvolil jeho název tak, aby si lidé mysleli, že u WEDOSu si může kdokoliv dělat cokoliv s cizími doménami a tak jej v maximální možné míře znemožnit.

    Pokud za tento přístup chcete bloggera odměnit, tak tak učiňte. Já osobně to za férový přístup nepovažuji. O skutečných motivech autora tohoto článku lze polemizovat. My si o tom myslíme své.

    K celé záležitosti jsme se vyjádřili. Problém byl na naší straně, došlo k němu za velmi výjimečných okolností, nebylo možné jej žádným způsobem zneužít k úmyslnému poškození cizího webu. Problém jsme napravili a již k této situaci dojít nemůže.

  39. Wladass napsal:
    @Petr Šťastný, WEDOS: To je ale právě to co si myslíte pouze Vy. Že parazitujeme na Vaší značce a že se snažíme psát o „senzacích“ (nějak oblíbené slovo u Wedosu). Ono kdybyste nereagovali na každou blbost, na každou diskuzi, kde se jen špitne o Wedosu, tak by to bylo taky trochu jinak. Kdyby takhle „spamovala“ Savana, Forpsi apod, tak by se na jejich jméno psalo spousta článků.
    Polemizovat můžeme jak nad účelem tohoto článku, ale i na Vaše vyjadřování na sociálních sítích, blozích a fórech.
    Chcete být všude vidět, tak se přeci nemůžete divit, že se můžete setkat i s kritikou Vašich služeb nebo omalovánkového webu (to jsem rovněž někde četl).
    Možná je pravda, že nic netajíte, nebo jak to nazýváte, ale většinu Vámi podávaných informací nikoho nezajímá. Myslíte si, že koncového zákazníka zajímají nové servery, kterými se chlubíte ? NE! Koncového zákazníka v ČR zajímá v prvním případě cena, dostupnost a spolehlivost. To všichni moc dobře víme, ale je to Vás byznys model, tak s kritikou musíte počítat.
  40. Petr Šťastný, WEDOS napsal:
    @Wladass:
    A proč myslíte, že koncové zákazníky nezajímá, na jakém hardware služby provozujeme a co kupujeme nového? Je hodně důležité vědět na jakém hardware a v jaké infrastruktuře vaše stránky běží. Jiné firmy to tají, možná pro to mají dobrý důvod a jejich zákazníci by mohli být překvapeni realitou.

    My již pod začátku vše lidem ukazujeme, chceme ukázat že si na nic nehrajeme a chceme být důvěryhodným a transparentním partnerem. A i proto reagujeme na články a diskuze o nás. Je potřeba, aby si lidé přečetli i náš názor na informace zveřejňované o nás. Je potřeba bránit se podobným výpadům a uvést věci na pravou míru, když nám nebyl dán prostor pro vyjádření, názor či vyřešení problému před publikováním samotného článku.

    A dokonce jsme již mnohokrát vysvětlovali, proč to děláme. Naše předchozí firma byla tajnůstkářská a naopak o sobě vůbec nic nezveřejňovala. Z toho pak vzniklo mnoho fám a zaručených informací, které firmu dost poškozovaly.

    Pokud vás tyto informace o nás nezajímají, tak je ignorujte. Jiné to zajímá a jsou rádi, že zveřejňujeme detaily ze zákulisí celého našeho projektu a rádi se něco přiučí. A tak v tom budeme i nadále pokračovat.

  41. AlesN napsal:

    Když už tedy bulvárně, tak bych řekl, že tu někdo trochu mlžil a neříká pravdu, viz editace bulvárního přiživujícího článku 🙂

  42. Petr Šťastný, WEDOS napsal:
    @AlesN:
    Správa DNS cestuje s doménou, nikoliv webhostingem. DNS zůstalo v zákaznickém účtu, kde byla doména. Byla přeregistrována pryč a není u nás. Přeregistrování domény pryč neznamená, že se změnil majitel a že se má někam stěhovat správa DNS.

    To je jiná situace a chyba to není. Je to správně. Je na prodávajícím, aby vše předal novému majiteli. My nevíme zda a jak byl změněn majitel domény když je od nás pryč. Správu DNS jste novému majiteli nepředal, a tak zůstala u vás.

  43. Pavel napsal:
    @AlesN:

    Ale to není žádná novinka. Snad si nevěřil, že tak rychle svou chybu napravili?
    Oni se snaží udržet čistý štít a tímto jsi jim to docela podkopl. Bohužel si tento článek přečte jen pár vyvolených, jelikož nikdo to moc nesleduje :/. Škoda

  44. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @Wladass:
    My spamujeme diskuze? Nikde nechodíme sami od sebe (na rozdíl třeba od té jedné firmy co jste uvedl 🙂 nebo od jiné, které jste se dlouhé měsíce všude zastával 🙂 ). To je spamování. Trochu jednostranný pohled.
    Ne, to co děláme my. My jen reagujeme tam, kde se o nás píše. Píše se o nás hodně a tak jsme populární. Nebo je to naopak tak, že jak jsme populární, tak se o nás hodně píše. Faktem je to, že jsme nejprodávanější hosting v ČR a díky tržnímu podílu 38% (z hlediska růstu) je jasné a logické, že se o nás píše hodně (téměř tolik co o ostatních dohromady).

    Jak vypadá náš web je přeci naše záležitost. Ano, je omalovánkový, ale prodává nejvíce služeb v ČR v oboru.

    Proč jste nenapsal o firmě, kterou jste se dlouhé měsíce zastával, že jim nejel jejich vlastní web cca 48 hodin.? Nebyla tak populární 🙂 .Proč autor článku nenapíše o jiném hostingu, kterému nešly weby během svátků týden a víc? Není tak populární :-). Nebo proč autor článku s velkou oslavou píše se odstěhoval od WEDOS a vychvaluje hosting, který si u něho platí reklamu 🙂 a přitom u nás neměl problémy, neměl výpadky a neměl problémy s výkonem apod.?
    To už jsme však řešili jinde a nebudeme se k tomu vracet, protože bychom tady měli román na pokračování… 🙂

    Chybu jsme přiznali, kritiku přijali, jdeme udělat úpravy systému. To je vše, co můžeme udělat. Zbytek je honem na čarodějnice. Nám to nevadí, protože z chyb se poučíme a vylepšíme a každá podobná zmínka je také reklamou.

    To co uvádíme je pravda. To si každý může přijet ověřit. Co se týká věcí, které jste psal, tak zákazníky zajímá cena, dostupnost a spolehlivost. Vidíte, sám jste to trefil. Sám jste si na to odpověděl… Co z toho u nás zákazníkům chybí? Cena? Ne, u nás je vynikající cena. Dostupnost? Můžete nám něco v tomto směru vytknout? Nemůžete, protože patříme mezi nejdostupnější a nejspolehlivější hostingy. Takže s tím kritika nesouvisí.

    @AlesN:
    Co tím myslíte? Trochu nerozumíme. To, že Vám jde o čtenost Vašeho webu je jasné :-). Sám si tam pravidelně hodnotíte návštěvnost a díky článku o nás návštěvnost stoupne 🙂 .

    Je srandovní, jak se každý kouká na druhého jinak. Vy sám si hodnotíte jak se daří vašemu webu, Wladass píše články „ZASE MÁME NAVRCH“ a bijete se oba do prsou, jak se vám daří. A my se pochlubit tím, co jsme dokázali, nemůžeme? Nebo to naše je něco jiného? Ano, to naše je mimořádný úspěch, jsou to skutečně mimořádné výsledky.

  45. Petr Šťastný, WEDOS napsal:
    Když to tedy shrnu:

    První situace: Správa DNS se nepřesunula spolu z doménou z účtu původního majitele na účet nového majitele domény. Bylo to proto, že doména byla přeregistrována od nás pryč, změně majitel, a přeregistrována zpět k nám. To byla naše chyba, nyní je to opravené a již se to stát nemůže.

    Druhá situace: Doména u nás není. Správa DNS je vázána na doménu. Webhosting byl přesunut do jiného účtu. Ale správa DNS necestuje s webhostingem. A to úmyslně a správně! Protože doména a webhosting jsou různé věci a naopak by mohlo dojít k nesprávnému „vydání“ správy DNS někomu, kdo se mi stará o webhosting.

    Pokud někomu prodáváte doménu a webhosting a doména není u nás, musíte se vy postarat také o vydání správy DNS. Implicitně se to dít nemůže, protože není zřejmé kdo má vlastně mít do DNS přístup. Přednost má majitel domény, ale když není samotná doména u nás, tak do toho nezasahujeme, protože my nevíme jak to má být správně.

    Takže druhá situace je správně a zůstane to takto.

  46. Wladass napsal:
    A proč jinde to mají ošetřené, ale u vás ne ?
  47. AlesN napsal:

    @Josef Grill, WEDOS: Teď jste mě naprosto odhalil, svou „popularitu“ a návštěvnost hodlám stavět jen na Wedosu a doposud tomu tak i bylo :-).

    @Petr Šťastný, WEDOS: Ať už to je jak chce, tak by neměl mít cizí člověk přistup k DNS jakékoliv domény, kterou němá ve své správě, tudíž bych laicky řekl, že je to není správné řešení zrovna 😉

  48. Petr Šťastný, WEDOS napsal:
    @AlesN:
    Ale vy to stále nechápete. Vy nejste „CIZÍ“. Vy jste osoba, která měla doménu a DNS ve své správě. A v tom druhém případě došlo (zřejmě, vyvozuji z kontextu) k prodeji domény a webu někomu jinému. Ale při tom nedošlo k předání správy DNS novému majiteli. A my jste to neudělali, protože doména není u nás a my nevíme že docházelo k nějaké změně majitele.

    Uvedu vám jiný příklad: Vlastníte dům. Prodáte jej, ale zůstanou vám (omylem či úmyslně) jedny klíče od toho domu. A vy se tam jednoho dne vloupáte a něco tam provedete. A budete to dávat za vinu realitnímu makléři. Za to ale nemůže on. Za to mohou prodávající a kupující, protože si mezi sebou vše zcela nevyřídili.

    Cizí člověk určitě s žádnou doménou udělat nic nemůže.

    Co by se tedy podle vašeho názoru stát jinak? Jak my jsme měli poznat že došlo k prodeji domény? Vy byste chtěl, abychom implicitně přesunuli správu DNS do účtu, kde je webhosting? Ale co když není webhosting v účtu majitele domény, ale nějakého webmastera (opakuji že my to nedokážeme rozlišit, protože doména není u nás)? To by zase nastala situace, že bychom vydali správu DNS někomu komu si to majitel domény nepřál. A o tom byste jistě napsal další velký článek o šokujícím odhalení. Takže jsme v situace, že jakékoliv řešení z naší strany je podle vás špatně.

    Tato situace nemá z naší strany řešení. My nevíme a nedokážeme zjistit jak to má být správně. To nás musí kontaktovat majitel domény a říct jak to má být a kdo má mít kam přístup. A mají si to mezi sebou vyřídit prodávající a kupující při převodu domény.

  49. Petr Šťastný, WEDOS napsal:
    @Wladass:
    Jak konkrétně mají takovou situaci ošetřenu?
  50. Petr Šťastný, WEDOS napsal:
    @Wladass:
    A jak konkrétně byste to ošetřil vy a jak byste postupoval? Budeme rádi za radu jak to dělat jinak.
  51. AlesN napsal:

    @Petr Šťastný, WEDOS: To máte pravdu, že to stále nechápu, jelikož jsem se s tím nikdy nikde nesetkal. Vždy, když jsem komukoliv a kamkoliv převedl doménu, tak s ní šli automaticky i DNS záznamy do jeho správy a nikdy mi nezůstaly trčet v mé administraci.

    Hrajete si na plnou automatizaci všech procesů, tak proč by tomu nemohlo být tak i zde? Přeci jen, pokud někomu něco převedu, tak to není náhodou. DNS záznamy by podle mě měli jít s doménou.

    Já bych vám doporučil jednu věc, když už tak bedlivě sledujete svou konkurenci, tak se podívejte, jak to řeší ostatní. Nikde jsem nikdy nezaznamenal žádné větší komplikace.

    Když to řeknu jinak, tak vaše kolikrát až paranoidní bezpečnostní obavy kolikrát vedou spíš ke komplikacím. Tolik můj názor.

    To, že si vy myslíte, že se na vás snažím přiživovat je holý nesmysl, jelikož to, co jsem publikoval bych publikoval i o každé jiné společnosti, kdybych tam zjistil podle mě takovýhle celkem závažný problém ;-).

    Zajímavé je i to, že to hned berete jako bulvární (i když podle mě bulvární = smyšlený a to toto absolutně není) článek, jasně, je to kritika na vaší adresu a ne každý vás bude automaticky plácat po zádech a říkat, jaký jste jedničky. Mnoho lidí mimo obor internetu absolutně netuší, co nějaký Wedos vlastně je a to se ani nezmění ani kdyby byli koláče s růstem na každém rohu.

    Kdyby jste se pořádně všimli, tak můj web/blog je všeobecného zaměření, tudíž sem chodí i plno návštěvníků, co netuší co nějaké provozování stránek, webhosting atd. obnáší, proto si nepotřebuji uměle zvyšovat návštěvnost na vaše konto :-). Jinak bych si tu nepsal například s jednou paní o operaci vazů atd., že 🙂

  52. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @AlesN:
    Bulvární znamená senzacechtivý. Neznamená nepravdivý.
    Kdyby jste chtěl situaci řešit seriozním způsobem, tak byste postupoval asi následujícím způsobem:
    1. zjistil byste chybu nebo problém,
    2. informoval byste nás o ní,
    3. dal byste nám čas na nápravu a vyjádření,
    4. napsal byste článek bez bulvárního nadpisu (a reklam na konkurenční hostingy vedle 🙂 ),
    5. článek byste zveřejnil včetně našeho vyjádření…

    Nějak Vám tam vypadl bod 2., 3., 5. a to ten 4. (to v té závorce v kombinaci s předchozími články vzbuzuje pochybnosti). Místo toho jste to běžel všude „rozhlásit“ a to včetně našeho facebooku. A nám jste ani nenapsal 🙂 …
    Dohadovat se tady na 3. nebo 4. stránce v diskuzi nebude bavit nikoho.

    Stejně tak u dnešního druhého bodu, který jste zveřejnil dnes, nerespektujete naše vyjádření a vysvětlení. Do článku jste přidal druhou část, která není z našeho pohledu špatně. Tam jde jen a jen o senzaci.

    To, že někdo chce DNS záznamy jinde je běžné v situaci, kdy jeden účet má majitel a druhý třeba administrátor. Včera byl závěr, že DNS záznamy musí s doménou a dneska musí s webhostingem, protože ta doména (co řešíte dnes) u nás není, ale má u nás jen DNS. V tom, aby se jeden vyznal 🙂 … Doporučte nám nějaké univerzální řešení. My jej rádi zapracujeme.

    Je bezpochyby zajímavější psát o nás, než o neznámých firmách. Nevím, zda naše situace je zásadnější, než výpadek jedné firmy, který trvá u některých webů již 14 dní nebo u pohádky a sliby u jiné (včetně výmyslů a zapírání)… To bych se však opakoval… Napsal jste o nás. My se nezlobíme za článek, ale za způsob „naservírování“.

    Nechme plácání. Věřím, že k minimálně druhé části uděláte redakční úpravy a přidáte naše vyjádření (jež napsal kolega). K prvnímu problému jsme se nepostavili zády a celkově hledáme řešení. Omluvili jsme se, napravili jsme to (aniž byste nám napsal => nešlo Vám o řešení…).

    Nebudeme tady polemizovat o našich koláčích. Sám si také děláte svá hodnocení (Wladass taky 🙂 ) a chlubíte se svými úspěchy a my se můžeme pochlubit také. Máme čím. Bylo by možná zajímavé porovnat naše a vaše (nemyslím Vaše) úspěchy a porovnat všechno, co jsme kdo dosáhl… a k tomu můžeme uvést i to, kdo z nás během vývoje udělal jaké chyby 🙂 .

    Nikdy jsme neřekli, že nemáme nějaké chyby. Opakujeme, že se k problémům stavíme čelem a to je na celé věci hlavní a pozitivní.
    Kritiku jako takovou bereme a díky tomu se posouváme dál a dál. Poučíme se a jedeme dál.

    Nechci vyvolávat další debaty. Podobná debata je zbytečně konfrontační a nikomu nic nepřináší. Tuto diskuzi na konci nikdo číst už stejně nebude.

    Ztrácíme tady všichni strašně moc drahocenného času. Chyba se stala a tato debata zde v diskuzi nevede nikam. Jdeme raději dělat úpravu systému a věnovat práci 🙂 .

  53. Pavel napsal:
    @Josef Grill, WEDOS:

    Ale já toto téma čtu a jistě nebudu sám.
    Nevím proč by jej někdo nepročítal 🙂
    Jinak je rozdíl, když udělá chybu nějaký bloger, který si píše blog jen pro sebe a aby informoval ostatní lidi a pak když chybuje firma, která již je má spousty let zkušeností (pořád se s tím chlubíte). Proto nemůžete toto porovnávat.

    A k tomu, že zde má autor blogu reklamu na jiný hosting to je jeho věc, byla tu dříve, než napsal tento článek.

    Jinak autor článku vám napsal, jen to podal formou článku a nechal i ostatní lidi nahlédnout. Jinak nadpis neberu jako bulvární. Jak by jste tedy napsal vy nadpis? Aby podle vás nebyl bulvární?

    Jinak pokud kritiku berete a poučíte se z ní, tak proč tu píšete tak sáhodlouhé komentáře a říkáte blogerovi na vlastním blogu jak by měl psát? On nijak vaši společnost nepoškozuje a jen napsal něco na co přišel.

    Jinak jsem zvědav jaké úpravy uděláte a kdy splníte všechny své resty.

  54. AlesN napsal:

    @Josef Grill, WEDOS: Však já se s vámi také nedohaduji a popravdě, je mi naprosto jedno, co si s těmi DNS uděláte nebo neuděláte, mě už se to netýká, jelikož jsem se od vás odstěhoval se vším a jen jsem udělal pořádek ve své administraci na závěr.

    Nejsem povinen nikomu nic hlásit, ani nejsem žádný všemocný novinářský médium, abych musel znát názor protistrany (nejsem Blesk, jak už jsem jednou psal). Kdybych informoval vás, dal vám prostor problém zamést, tak bych potom ani článek žádný psát nemusel, nemyslíte?

    Nebo možná, že bych tím článkem mohl Wedos poplácat po zádech, jak jsou dobrý, pružně reagují a opravili si celkem závažnou chybu, na kterou přišel po dvou letech provozu nýmand.

    Zmíněné reklamy tu jsou, jelikož si je někdo zakoupil, ani jedna není přidaná sama od sebe náhodou a jsou tu všechny dlouho. I Wedos jí tu mohl mít, kdyby zakoupil. Zaplaťte a šoupnu vám jí klidně do článku 😉

    Bulvární nadpis, a kde? Odstavil jsem cizí weby na Wedosu? Odstavil, takže pravdivý. Máte pravdu, toto nikam nevede a nemá to cenu dále rozebírat, já si o tom myslím své, to jsem napsal, vy též své, též jste to naspal (nic jsem nepozměnil ani neumazal) a život plyne dál.

    Ani se nemusíte obávat toho, že bych se na vás nějak osobně zaměřil a psal o vás i nadále. Za reklamu si nechávám obvykle zaplatit, tak nevidím důvod, proč to najednou dělat grátis. Wedosu přeji plno spokojených zákazníků a méně chyb 😉

  55. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @Pavel:
    Dobře, pokud skutečně čtete až sem, tak máte výdrž 🙂 .

    Autor nám nic nenapsal. Nekontaktoval nás a kdybychom se zde sami neozvali, tak by to tady plynulo samospádem 🙂

    Úspěchy jsou stejné u všech. Chyby jsou stejné u všech. U blogera s jedním blogem nebo u nás. Zásadní je jak se k chybě postavíte. My se k nim stavíme čelem, poučíme se, zlepšíme a jedeme dál. Ono nás to posílí.

    Nechme název nebo reklamu. Nemůžete to vytrhnout ze souvislostí s ostatními body. Ani s předchozími články. Autor u nás hostoval a nikdy neměl technický problém nebo výpadek. Nyní řešíme tuto včerejší situaci (dnešní nepovažujeme za chybu). Všechno však berte v souvislostech.

    @AlesN:
    Nejste Blesk, ale zachoval jste se tak 🙂 . Nikdy jsme žádný problém nezametali a vždy jsme se ke všem věcem přiznali. Možná podle sebe soudíte nás :-), ale to není náš styl. Myslím si, že to není ani Váš, protože vždy jsme si psali rozumně. Nyní si měníme názory. V některých věcech se neshodneme, ale to k životu patří.

    Mějte se. Nikam bychom se nedostali. Jdeme přemýšlet nad vylepšením našich služeb 🙂 .

  56. Josef P. napsal:
    No tak tohle už je minimálně na popcorn, možná i na kávu a doutník, kdyby to náhodou celé vyšlo knižně, vzal bych si jeden výtisk s věnováním prosím 🙂 Na poslední stránce už jsem prakticky nevěděl, o čem se tu vlastně celá ta diskuse vede, no kdyby se mě to netýkalo, tak už jsem se v tom normálně ztratil.
  57. IvoCzech napsal:
    Když to to zde čtu, musím k této polemice něco dodat… Je věcí kupujícího i prodávajícího, aby si ohlídali při převodu domény, na jaké dns servery je doména odkazována… Mám ve správě stovky domén a pokud nějakou převádím, tak si hlídám i DNS servery …
  58. Wladass napsal:
    Wedos chce radit ode mě ? Od člověka který píše podle vašich slov píše „senzaci“ ? 😀 To fakt nevíte, jakým způsobem to má řešené konkurence ? Tohle nemyslíte vážně. Místo času stráveného komentováním diskuzí byste měli daný problém opravit a nezametat jej do nekonečna pod koberec. A víte co já vám vyhovím a udělám nějaké srovnání TOP společností na trhu abyste nebyli nařčeni z toho, že se píše jen o vás a jsem zvědav jak to celé dopadne.
  59. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @Wladass:
    Nikdo nic nezametá. Jak dlouho se budeme muset přiznávat a omlouvat? Situaci řešíme a hledáme výsledné řešení, které zaneseme do systému.

    Každý systém je jiný. Někdo má jen domény jako registrátor, někdo tam má k tomu DNS. Někdo má jen domény k webhostingu (a není registrátor) a tak neřeší tyto různé kombinace.
    Příklad jak to funguje napsal kolega Petr Šťastný a někdo napsal rozumnou poznámku i o příspěvek dříve než vy.

    Nemá smysl to dále řešit. Ztrácíme tím čas.

  60. Wladass napsal:
    Konečně čas na popcorn 😀
  61. Fit napsal:
    Pěkný článek, to se musí nechat :-). Jinak mám ale Wedos rád a jsem s nimi spokojen. Věřím, že tuhle chybu opravili…
  62. Gavarilo napsal:
    Nic proti, ale wedos mi neustále připadá jako malý děcko, co se rozbrečí pokaždé, když se na něj někdo podívá. Tento komentář:

    „Nicméně osobně chápu, že jsou lidé, kteří si prostě potřebují do nás při sebemenší příležitosti rýpnout a psát o nás skandální články.“

    a další a další posty na facebooku mne v tom jen utvrzují. Každý normální hosting by řekl „ano, je to naše chyba, opravíme to co nejdříve, děkujeme“.

  63. Pavel napsal:
    @Gavarilo:

    Přesně. Je to firma, tak by tak měla i jednat. A ne psát jako člověk, který vede jen nějaký projekt pro zábavu.
    Bohužel jsem si myslel, že tento názor mám jen já, ale jak jsem tu četl, tak je více lidí se stejným názorem. Což mě těší, už jsem si myslel, že jsem na ně vysazený.

  64. Gavarilo napsal:
    @Pavel:

    Je nás vícero, i „u piva“ padne občas nějaké to slovo a vesměs stejný názor. Bohužel se na tom nic nezmění jen tak, protože za wedosem stojí několik set/tisíc ovcí 🙂

  65. AlesN napsal:

    @Gavarilo: Pamatuj si, všechno může jednou skončit a nic není věčné 😉

  66. Gavarilo napsal:
    @AlesN:
    To souhlasím. Abych pravdu řekl, tak si vždy, když vidím obbdobný problém či fňukání, vzpomenu na onu repliku jednoho českého filmu „dávám bolševikovi rok, maximálně dva“.
  67. Pavel napsal:
    @Gavarilo:

    Ano právě, ovečky je většinou dost často brání a nebo vždy sám Wedos napíše takové ty své kecy, které se dají číst i zde.

    Oni nemohou napsat díky za nahlášení problému již jsme se postarali o nápravu. Přejeme hezký den

    Oni musí psát, že šlo o jedinečnou chybu, díky nějaké neobvyklé manipulaci a že již udělal vše proto, aby tato manipulace nešla. Atd. atd. …

    Jinak rád bych si s takovými lidmi u piva taky popovídal, jelikož neustále jen slyším, že Wedos je nej.

  68. Pavel napsal:
    @AlesN:

    Ano to není, ale dokud budou ovečky „baštit“ vše co pastýř napíše a nic jiného nevezmou, tak to bude těžké jim dokázat, že pastýř není tak úžasný.

  69. AlesN napsal:

    @Pavel: Asi bydlíš ve špatném kraji 🙂

    @Pavel: Vždy se může stát cokoliv, jedna chyba, jeden výpadek atd. a vše se může začít vyvíjet jinak a změnit.

    @Gavarilo: 😀

  70. Pavel napsal:
    @AlesN:

    Asi bohužel ano :/ a už mě to pěkně se.. .
    A když se člověk snaží napsat něco na netu, tak se na něj ovečky sesypou a těm nevysvětlíš, že jejich pastýř není takový bůh jak sám říká.

  71. Gavarilo napsal:
    @Pavel:
    Teď už tedy jen schází „výhovorky“ typu, letěl kolem asteroid a narušil geomagnetické pole naší sítě, která pak na Vašem VPS způsobila závažnou chybu a bylo jej nutné odstavit… po síti běžel chuck norris a rozhodil tak všechny pakety…

    jsem zvědavý kdy také uvidíme větu „Chyba je na naší straně“

  72. Gavarilo napsal:
    @Pavel:
    Hlavní je, že ty a pár dalších ví, jak to chodí a jakž takž znají pravdu 😉 Tahle diskuze by se dala rozvést do nekonečna ale i tak nezjistíme pravdu na takovou banální otázku jako např. jaká je agregace jednoho vpska na cpu 🙂 A proč? Protože by jsme se divili 🙂
  73. Pavel napsal:
    @Gavarilo:

    😀

    No oni napíšou, že je chyba na jejich straně, ale ne tak přímo. Okecávájí to a ovečky jim to žerou.
    Říkají, že nic neskrývají, ale podávají jen to co chtějí. A když se člověk na něco zeptá, třeba na FB nebo jinde, tak čeká, než jim odpoví. Většinou, když se člověk zeptá, kdy vyřeší nějaký problém, tak odepíší třeba za několik dní, až problém vyřeší, že je vše v pořádku. Prostě zametou stopy.

    Třeba automatické připsání slevy pro akcionáře, jak napsali na FB? Kdy to bude automatické nenapíší.
    Prostě bohužel oni takhle férově jednat nebudou a budou dělat vše proto, aby co nejvíce vydělali.

  74. Pavel napsal:
    @Gavarilo:

    To ano, ale bohužel mě štve, že když jsem se snažil i ostatním ukázat jak to je, tak mě začali kamenovat a proto již nic takového nepíši, jelikož si říkám zbytečně se tu budu zdržovat psaním.

    Ale hřeje mě pocit, že aspoň část pravdy vím, i když ne celou, jelikož nemáme na to pravomoc. A asi je lepší to nevědět, asi by jsme se opravdu divili.

    Jen čekám kdy W napíše, že mají vše nejmodernější atd. a bude to zase dokola.

  75. Gavarilo napsal:
    @Pavel:
    Jo jo ty sálodlouhé odstavce, kde je podstatná část tak 2%, to mi hlava nebere. Se nediv že ti odpoví až po několika dnech, když na každý problém odepisují tímto stylem.. na to aby to stíhali, tak by museli desítku techniků co mají státnice na psaní ATF 😀
  76. Pavel napsal:
    @Gavarilo:

    Za 1) je potřeba v těch jejich odstavcích (slozích) najít ty 2%. Tak že nějak číst mezi řádky.
    2) nemohou mít techniky, jelikož jen minimum splňuje jejich požadavky a ono cenové ohodnocení taky nebude nějak skvělé.
    3) oni odpovídají jen Petr Šťastný a Josef Grill, tak že i kdyby měli 20 techniků, tak jen tito dva ví jak již odpovídat na takovéto články.
    4) podle mě odpovídají pozdě z důvodu, jelikož se snaží napřed vše zamaskovat a pak až odpovědět.

  77. Gavarilo napsal:
    @Pavel:
    // někam mi uteklo v předchozím postu „mít“ – tak je alespoň zde 🙂

    Ano, to že odpovídají stylem že oni mají vše moderní a supr pozlacené, že by i všemohoucí bůh (nejsem křesťan ale takto to vidím) měl radost při pohledu na jejich dílo, je celkem ubohé a musí to dojít více lidem. Před pár měsíci jsem sledoval jednu diskuzi na webtrhu, kdy majitel jednoho většího českého hostingu chtěl dát vědět veřejnosti, že W má problémy s VPS a nechtějí to uznat, dopadlo to přesně jak píšeš… stěžovatel napsal, W odepsal „máme vše nej“, stěžovatel napsal že to není odpověď na jeho problém, W odepsal „máme vše nej“… a takto se to opakovalo tuším 4x (pokusím se diskuzi najít)… to už mohou zaměstnat orangutana který bude klikat na ctrl+c a ctrl+v

  78. Pavel napsal:
    @Gavarilo:

    To že se vytratilo jedno slovíčko nevadí 😉

    Jinak ano přesně oni snad vůbec nečtou dané téma a článek a komentář, na který odpovídají. Stále píšou jen chválu na sebe. A mluví plně z cesty. Jinak samozřejmě, že to muselo dojít více lidem, ale stejně oproti těm ovečkám jich je minimum. Bohužel.

    A možná jsem tu diskuzi již četl, ale prostě ono je těžké něco společnosti dokázat. Jelikož oni mají logy a člověk, který takový problém najde by si vše musel pečlivě uchovávat.

    Jako zde AlesN kdyby neudělal screen W by nic nepřiznal a řekl, že to není pravda, že se je jen snaží pošpinit a že jsou NEJ.

    Já beru jedno, každý může udělat chybu větší či menší, ale taky ji musí umět přiznat a to přímo a ne to zakomponovat do dlouhé pohádky, kterou moc lidí nedočte ani do poloviny.
    A hlavně formulaci napsat, tak aby ji pochopil i laik a ne tam využívat všechny možná slova.

  79. Gavarilo napsal:
    @Pavel:
    Přesně tak, přiznat chybu je základ.
    Nechci aby to bylo bráno za reklamu, ale jen jako důkaz, že jen tak „nemlátím hubou“ 🙂
    http://webtrh.cz/192941-wedos-neustale-ddos-utoky-zadna
  80. Pavel napsal:
    @Gavarilo:

    Celé jsem to nečetl ani na to nemám čas, jelikož jsou to litanie, ale část jsem přečetl a je to stará známá pohádka.
    My nic to je problém zde a zde. Atd. bla bla bla

  81. Gavarilo napsal:
    @Pavel:
    Jasný, však číst to ani cenu nemá, jen je tam krásně vidět struktura a politika odpovědi W. 🙂
  82. Pavel napsal:
    @Gavarilo:

    No to je. A po pravdě bych se do toho zapletl. Než člověk dojde na konec, tak už neví ani co bylo na začátku.

    Jinak je možné na tebe získat nějaký kontakt? Konečně jsem narazil na člověka, který v tomto směru semnou souhlasí.

  83. Gavarilo napsal:
    Nevím, zda to nebude bráno jako že jsem proti wedosu zaujatý protože provozuji jeden menší hosting viz email níže ale šlo jen o mé osobní názory.

    Email info@gavhost.cz – lze podle něj nalézt skype 😉

  84. Pavel napsal:
    @Gavarilo:

    Já to neberu, tak že jsi proti W zaujatý, ale prostě, že se v oboru více pohybuješ a víš, že to co píšou není tak růžové jak říkají.

    Jinak díky za kontakt.

  85. Gavarilo napsal:
    http://datacentrum.wedos.com/a/263/zamysleni-ne-nejsme-bez-chyby-ale-.html

    z velké části pravděpodobně reakce na tuto diskuzi 🙂
    Rád bych narazil na ty odstavce o anonymitě. Nick, který zde mám, používám léta jako jediný v ČR/SK. Není těžké mne dohledat, taktéže jsem zde napsal svůj email přes který lze najít úplně vše.

    K čemu Vám to ale bude znát jméno toho anonymního kecala? Vůbec k ničemu. Maximálně si můžete dohledat na facebooku fotku a házet do ní šipky.

  86. AlesN napsal:

    @Gavarilo: 10 000 měsíčně z affilu nakonec utlumilo ty ovce 😀

  87. Gavarilo napsal:
    @AlesN:
    Slušná cena 😀

    Já si prostě budu stát za svým co jsem tu napsal i kdybych sem měl napsat veškeré osobní údaje aby měl W radost. Mám vlastní hlavu a nepotřebuji nasávat věty typu – „my jsme ti nej“ 🙂

  88. Gavarilo napsal:
    Jen teda touto cestou se optám Vás, zkušenějších..
    dlouho mi vrtalo hlavou, co je vlastně výhoda pro W s tou akcí kdy darují 110kč ke každé objednávce. Dnešním dnem, kdy mi kredit za jednu EU doménu byl připsán, společně s fakturou a textem:

    „V dalším e-mailu vám přijde daňový doklad k tomuto vkladu. V účetnictví si jej zaúčtujte jako dar.“

    mi to možná docvaklo. Dar je jednou z položek „odepsatelnou z daní“ resp. se tak sníží daňový základ, tím nižší zaplacená daň po „uzávěrce“. Je to tak, či moje myšlenky směřují špatným směrem. Přece jen, stovka klientovi, pár set tisíc „odepsáno“, všichni spokojení 🙂

  89. Wladass napsal:
    Článek na Wedos webu jsem právě dočetl, je v něm podstatě to samé co v komentářích tady a na Wladass.cz nebo na jiných blozích/fórech co se stále opakují 🙂
  90. AlesN napsal:

    @Gavarilo: Tak nějak, nikdo nedělá nic zadarmo jen tak 🙂

    @Wladass: Ještě nám mohli dát alespoň odkazy do článku, když už na nich chceme parazitovat a docílit co největší návštěvnost 😀

  91. Wladass napsal:
    @AlesN: To nemůžou, to by psali senzaci, bulvár a parazitovali by na naší „značce“ 😀
  92. AlesN napsal:

    @Wladass: Taky pravda 🙂 Včera někdo (já to opravdu nebyl, své „slávy“ jsem si užil již dost) na jejich FB k vydanému článku hodil odkaz sem ke mě a netrvalo ani 15 minut a celý komentář zmizel. Hlavně, že v článku píšou, že „Na facebooku máme příspěvky bez cenzury“ 😀

  93. Gavarilo napsal:
    @AlesN:
    Ano, mohu potvrdit taky jsem tam ten příspěvek viděl. O dvacet minut byl fuč 🙂
  94. AlesN napsal:

    @Gavarilo: To jsem rád, že si toho všiml i někdo jiný než já 🙂

  95. Josef Grill, WEDOS napsal:
    Několik závěrečných poznámek k této problematice.

    Gavarilo – nám nejde o to, abychom znali někoho osobně, ale aby se dotyčný nestyděl za své názory. Vy jste se ukázal přesně tak, jak je to bylo napsáno v článku. Potvrdil to jen tím svým komentářem o naší akci s doménami. Co Vám vadí na tom, že to je poskytnuté jako dar? Rozdali jsme několik stovek tisíc korun a Vy jste nám je nedal a ani nevydělal. Nepřijdete si trapný, když to píšete jako (konkurent a zároveň) člověk, který sám tuto akci využil? Nezlobte se, ale musel jsem to takhle napsat.
    Zachoval jste se přesně tak jak jsem tam psal.

    Obecně:
    Náš článek, který jsem napsal shrnuje dění celkově a netýká se tady této diskuze. Pokud se v tom někdo poznal, tak asi jde o shodu náhod.

    Na Facebooku jsme žádný příspěvek nesmazali. Byl tam, my jej jako správci vidíme, ale proč jej nevidí ostatní nevíme. My tam cenzuru neděláme. Nesmazali jsme ani ten první a ani diskuzi pod ním. Nesnažte se tedy skutečně dělat hon na čarodějnice.

    Další debaty jsou zbytečné. My se budeme věnovat práci.

    Pokud má někdo chuť ještě něco komentovat ohledně nás a budou to obecné a stále opakované věci, tak si nejprve přečtěte ten náš článek. Pozorně! Možná (nebo určitě) se tam poznáte a potom si rozmyslete jak přispíváte… Anonymně (přezdívka je také součást anonymity)? Stydíte se za své názory… Dokázali jste sami něco vybudovat? Napište co a porovnáme si to. Neudělali jste přitom nějakou chybu? Tak to jste dokonalí. Nejde tady skutečně jen o návštěvnost? Dobrá. Mám pokračovat? Nejde tady jen o zviditelnění se sama sebe? Neměl by se konkurent zdržet komentáře vůči konkurenci? Mám pokračovat?

    Napište nám, co jste sami dokázali. Napište to, prosím. Napište v čem jste tak skvělí a úspěšní, že můžete trávit hodiny a hodiny podobnými nesmysly. Vsadím se, že jste sami většinou dokázali jen zlomek, toho co my. Možná potom pracuje závist, zášť a zloba. Typické české vlastnosti. Nevím. Možná něco jiného.

    Jedna věc je kritika a upozornění na chybu. K tomu se stavíme čelem. Něco jiného je to, co tu pánové předvádíte vy… Opakuji, abyste si přečetli znovu ten článek. Chtěl jsem tím předejít stále se opakujícím se povídačkám a věcem vytrženým ze souvislostí..

    Až budete chtít pokračovat v urážkách a narážkách, tak se domluvme na základních pravidlech. Nedělejte to anonymně, napište k tomu co jste sami dokázali a jak to děláte vy.

    Pokud budete přispívat a reagovat věcně, tak má smysl komunikovat dál. Jinak je to ztráta času. My se budeme věnovat raději naší práci, aby nás to posunulo dál. Díky tomu máme výsledky takové jaké máme a nemusíme se za ně stydět.

  96. Wladass napsal:
    Co je anonymního na přezdívce pokud je unikátní např. v ČR a je snadno dohledatelná komu patří ? Ať už podle domény nebo podle jiných jednodušších indicií?
    Ale pro ty co mě neznají u aparátu Vladimír Pilný 🙂
  97. Gavarilo napsal:
    Jarda Ondráček ml.
    Od Brna, z takové malé vesničky, kde se sousedé drbou navzájem 🙂
    Výška 189cm, Váha 75kg, velikost bot 45. Mám oba rodiče, dvě sestry, jedna je vdaná. Máme rybičky a pár psů včetně morčete. Záliby: práce, počítače, detektoring, plavání. Vzdělání: maturita, rok angličtiny a rok vysoké školy kterou jsem ukončil protože mě to prostě nebavilo 🙂

    Těší mě.

    Stačí? 🙂

  98. Gavarilo napsal:
    Jen bych ještě rád reagoval na to, proč si tu můžeme dovolit hodiny a hodiny vysedávat 🙂 stačí se zamyslet, mrknout se na časy kdy byly komentáře zaslány. Neděle, později odpoledne. Normálně pracující člověk si může dovolit alespoň jeden den v týdnu klídek a pohodičku.

    O anonymitě jsme už mluvili. Dále, ta akce s „darem“, připadám si naprosto normálně když se zde zeptám jestli jsem pochopil správný smysl té akce – to jste jen vy podle vzoru Vašeho článku převrátil souvislosti tak, aby to vyznělo že jsem Vás tím chtěl nějak urazit 😉

  99. Martin napsal:
    Skor zavaznejsia je ina vec. Ak vam niekto uhadne heslo do administracie, potom si zmeni login tak mate smolu. Chyba mi tam lepsie zabezpecenie zmeny prihlasovacieho mailu.
  100. Jakub napsal:
    Je super keď tak krásne prechádzate od wedosu ku konkurencii. Teším sa totiž že potom vy budete preplácať zbytočné prachy a my, wedosu verní, si budeme užívať kvality za pár korún :). Vždy sa nájde nejaká chyba. Hlavne u systémov, ktoré ešte niesu zaužívané niekoľko rokov.
  101. Wladass napsal:
    @Jakub:
    Chytřejší mají vlastní řešení a neřeší jestli za hosting pro jeden web platí 25kč nebo 250kč 🙂 Alespoň je vidět kdo je ovce a kdo není.
  102. Vlastimil napsal:
    Je fascinující jak někdo dokáže diskutovat, i když už není co říci.
  103. dako napsal:
    Nevim cemu se autor clanku divi. Webhosting a DNShosting jsou dve uplne rozdilne sluzby na sobe co do nastaveni absolutne nezavisle. A pokud nekomu prodal domenu s webem, ponechal si administraci DNS (o ktere ani nevi), neni si schopen aktualne overit spravu (registratora) pres „whois“ sluzby a jeste se tim chlubi, jak dokazal „shodit“ webhost smazanim DNS zaznamu, tak to jen svedsi o jeho neznalosti a take neznalosti toho kupujiciho. Chapu, ze nema smysl moc reagovat na 1rok stary „problem“, ale musel jsem se zasmat a proste nedalo mi to, nereagovat, prominte.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *