Když jde do tuhého, tak i zdarma najednou umí :-)

Nezapomeňte Kecy k věci.cz sledovat také na sociálních sítích!

Dneska jsem se celkem upřímně zasmál telefonu z čísla +420 956 777 755 (patří České spořitelně). Proč? Nejprve vysvětlím o co jde. Já sám osobně již delší dobu využívám osobní účet u GE Money Bank, kam jsem přešel v dubnu 2012 od Poštovní spořitelny. Tehdy jsem si tam v rámci přesunu komplet mé rodiny zřídil účet jménem Genius Gratis, o kterém jsem zde již v minulosti psal.

Po dlouhé době se mi konečně podařilo přesvědčit mojí přítelkyni, aby se vykašlala na tu její dlouhou dobu nedotknutelnou Českou spořitelnu, kde člověk platí snad za vše. Též si společně s její sestrou a sestry přítelem založili u GE Money Bank Genius Gratis, kde má člověk vše obvykle zpoplatněné zdarma. Když jsem jím tak cca počítal, kolik ročně ušetří jen na poplatcích, tak to každému vycházelo na více jak 2 000 Kč, což si myslím, že není zrovna málo.

Tak a teď zpět k již zmiňovanému číslu +420 956 777 755 České spořitelny. Tím, že se tento přesun a žádosti o převod všeho od České spořitelny do GE Money Bank vyřizoval těsně před Vánoci, tak teprve dnes to asi nejspíš dorazilo do Spořky a z té hned volala jistá paní, která zjišťovala proč od nich odchází.

Když jí přítelkyně vylíčila všechny věci, co jí přiměli postupně ke změně (kromě drahých poplatků neuměli zde na pobočce v Rudné třikrát opsat správně údaje z její občanky, asi je ta Slovenská obzvláště těžká i přesto, že se jednalo pokaždé o stejné údaje, které již měli v jejich databázi a při zřízení jakékoliv další služby nastal problém atd.), tak najednou přišlo od zmíněné paní jakoby hanění GE Money Bank (kdyby šla jinak, tak by to samé proběhlo na konto někoho jiného).

Dále se snažila vyzdvihnout přednosti České spořitelny a nakonec doslova žadonění, aby u nich přítelkyně zůstala a nikam neodcházela, nebo aby si nechala oba účty najednou. Že by jí okamžitě po telefonu nastavila též vše zdarma a dokonce dala i lepší úroky na spořícím účtu (defakto ve stejné výši, jako je tomu u GE a snažila se jen nabídku dorovnat).

Když jsem to slyšel, jak paní ukecávala, slibovala a plakala, ať si to přítelkyně ještě rozmyslí a že jí za týden znovu zavolá, tak si tak říkám, co všechno by asi tak v rámci udržení nabídli nějakému movitějšímu klientovi. Navíc je vidět, jak si u České spořitelny váží svých platících klientů :-). Proč by oni měli mít něco zdarma, když jsou ticho a nevadí jim platit :-D.

Takže, pokud jste u České spořitelny a chcete tam i nadále zůstat a využívat jejich služby, ale naprosto zdarma, tak tady máte návod, jak na to. Stačí pohrozit odchodem :-D. Vyzkoušejte sami a uvidíte, že to není žádný blud. Případně, pokud máte již podobnou zkušenost, tak se o ní podělte s ostatními v komentářích ;-).

Líbil se vám tento článek? Tak ho neváhejte šířit dál!

Podobné články, které by vás mohli též zaujmout:

2 komentářů k: Když jde do tuhého, tak i zdarma najednou umí :-)

  1. lord napsal:
    Nabízím Genius Gratis kód: 9001752628
    Platí do 11.1.2013

    Případné dotazy na lord.lord@cen­trum.cz

  2. badger napsal:
    Nabízím kód pro založení Genius Gratis platný do 29.8.2013: 9002080731

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *