Kolik se dá vydělat pomocí PPC reklamy?

Nezapomeňte Kecy k věci.cz sledovat také na sociálních sítích!

Již delší dobu přemýšlím nad jednou věcí a to, kolik se asi tak dá maximálně vydělat na webu pomocí PPC reklamy? Je jasné, že hodně záleží na několika faktorech a to zaměření webu, například počasí a tím i návštěvnosti, ale také na ceně jednotlivých prokliků dané reklamy.

Také mi přijde, že si mnoho lidí stále myslí, že je to naprosto pohodlný a jednoduchý způsob, jak vydělat peníze a že stačí nasadit reklamní kód a peníze budou přiskakovat pravidelně. Opak je ale pravdou. Značná část lidí tento typ reklam naprosto přehlíží a i když tomu tak není, každý vám na ní rozhodně neklikne.

Pro výdělek, který by již stál zato musíte vlastnit stránky, které mají opravdu vysokou návštěvnost, jelikož procento prokliků je velice malé. Sám tento druh reklamy testuji zde na Kecy k věci.cz a mohu říci, že opravdu hodně záleží na umístění reklamy. Nasazenou jsem jí zde měl již od února tohoto roku a nejprve jsem zvolil ledabylé umístění tak, aby to absolutně neobtěžovalo čtenáře/návštěvníky.

Výsledek? Popravdě nic moc a díky tomu, že byla na stránkách téměř neviditelná, tak i přes poměrně vysoké číslo zobrazení se rovnali prokliky téměř nule (sem tam nějaký zbloudilý přišel). Od měsíce března jsem se rozhodl vyzkoušet nové umístění a trochu tuto reklamu zviditelnit pro návštěvníky.

Co to přineslo? Samozřejmě značné zlepšení a pravidelný i když ne závratný měsíční výdělek. Proto opravdu funguje to, že čím blíže (viditelná) reklama obsahu je, tím roste i výdělek. Když to vezmu ze svého pohledu, tak na mi zde vychází jedno kliknutí na reklamu na cca 303 zobrazení webu (používám Sklik a nic jiného jsem ani nezkoušel!). Průměrná cena za jeden proklik činí 3.24 Kč.

Netuším, jestli je to hodně či nikoliv a je mi to defakto i jedno, jelikož Kecy k věci.cz neprovozuji primárně pro zisk, ale pro svou radost a vydělané peníze šetřím. Proč je šetřím, jelikož mi je pomohli vydělat návštěvníci a já jim to chci nějakým způsobem vrátit, tak kromě toho, že z toho zaplatím provoz, tak se je chystám použít na různé ceny pro své věrné návštěvníky.

Ale když už jsem nakousl toto téma, tak by mě zajímalo, jestli by se mohl též někdo z vás podělit, jak jste s PPC reklamou vy? Kolik zobrazení v průměru vám vychází na jedno kliknutí a jaká je případně průměrná cena prokliku u vás? Co používáte za systém? Podělíte se i vy o své postřehy? Komentáře jsou tu právě od toho ;-).

Líbil se vám tento článek? Tak ho neváhejte šířit dál!

Napsal:

Publikováno: 5.7.2012

Zařazeno do: Podnikání na internetu

Zobrazeno: 1989

Štítky: , , ,

Podobné články, které by vás mohli též zaujmout:

9 komentářů k: Kolik se dá vydělat pomocí PPC reklamy?

  1. Petr Šalda napsal:
    PPC reklama je výborným typem výdělku online. Nejlepším způsobem, jak vydělat co nejvíce je vytvořit web se zaměřením relevantní typu reklam. Například, pokud vytvořím web vše o posilování, kde nebudou chybět reklamy, tak je zcela zřejmé, že návštěvník zajímající se o toto téma neopovrhne kliknutí na ledajaký odkaz, ať už vědomou reklamu se stejným námětem.
  2. mkurri napsal:
    Tak se pochlubím taky statistikou, taky pouze Sklik, umístění náhodné a některé weby to počtem zobrazení hodně ředí. Mám ze všech webů a z celého období mé účasti na Skliku klik na 332 zobrazení. Jeden klik v průměru 2,42Kč, když však vím, že jsem měl kliky i za dvacet a více (min. 10) Tak pak se mi dělá blbě, že mi platí i třeba korunu za klik jako třeba tento měsíc…
  3. mkurri napsal:
    Když se podívám na poslední dva měsíce, tak to vychází jeden klik na cca 900 zobrazení 🙂 Takže žádná sláva, ale je pravda, že jeden web má hodně impresí bez akce a s blbým umístěním SKliku
  4. freez napsal:
    Tak já jsem tedy s-klik téměř všude vyměnil za adsense, nechal jsem jen jednu reklamní jednotku na jednom webu, statistiku najdete na přiloženém linku.

    Asi dost záleží na tom, kde ta reklamní jednotka je. Každopádně jsem testoval stejnou jednotku na stejném místě s-klik VS adsense a díky větší relevantnosti inzerentů vydělá jednotka od googlu téměř třikrát tolik.

  5. Poptávky napsal:
    Co raději oslovit inzerující firmy sólo bez podobných zprostředkovatelů? Když mám stránky o posilování, tak co raději kontaktovat eshopy s doplňky pro kulturisty? Stojí těch pár naklikaných korun za Vaši námahu?
  6. AlesN napsal:

    Řešení to určitě také je, jen se toto nedá použít na každém webu. On i affil nemusí být pokaždé to nej řešení, jelikož žádný člověk nenakoupí, přesto to kliknutí na reklamu ho kromě času často nestojí vůbec nic.

  7. JK napsal:
    Adsense: 5 prokliků za 100 zobrazení a 3,- za 1 proklik… ale původně jsem na tom byl asi 5x hůř, tohohle jsem dosáhl hraním si s reklamou a sběrem statistik o chování mých uživatelů, dlouhé vyhodnocování… vyoptimalizoval jsem to na tuto úroveň, kde jsem někde na 15,- za 100 zobrazení stránky a uživatelům rozložení reklamy nevadí, splývá se stránkou… takže asi spokojen, doporučuji si s tím pohrát a ono se to velmi zvedne
  8. maros napsal:
    dobry den,
    da sa zarobit aj pomocou ppc, konkretne mam odskusane google adwords a etarget.
    potrebujete ale web s vysokou navstevnostou a vhodne umiestnene jednotlive ady/reklamy.

    kedysi sa dalo zarobit na tzv. video weboch, cize weby kde boli filmy, ale to uz teraz nie je take jednoduche.

    druhy sposob su weby o finnaciach, resp pozickach, ak mate dobre optimalizovanu stranku, mozete sa vysplhat na dost slusnu navstevnost a ppc v tomto segmente je pomerne konkurencne, cize je dobry zarobok za preklik.

    priklad z praxe: ak mate web z cca navstevnostou 200 denne, je mozne zarobit okolo 100 eur mesacne.

    je to ale stale velmi nizky sposob zarobku, aj ked existuju weby, ktore si zarobia v tisicoch eur za ppc. co je ale skoda, ze vam tak odchadza traffic niekde inde, preto je dobre neustale odchytavat takyto traffic a radsej mu ponuknut info produkt.

  9. hapipi4 napsal:
    Můžete se podívat na moji stránku, kde ze zkušenosti píšu, jak si vydělat na internetu čtením mailů, a pravdu o klikačkách.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *