Má šanci uspět nový český PPC systém?

Nezapomeňte Kecy k věci.cz sledovat také na sociálních sítích!

Jak už jste nejspíš zaznamenali, tak 12.11.2012 byl vypuštěn do ostrého provozu od společnosti Chovanec Media nový PPC systém jménem mClick.cz, který má být přímou konkurencí pro služby společností Seznam (Sklik), Google (AdWords) a Etarget (eTarget). A podle jejich tiskové zprávy má tento projekt nemalé ambice, jelikož chce získat do konce příštího roku pět procent českého trhu a dále se rozšiřovat na další evropské trhy (možná trochu smělé, možná i zbožné přání, teprve čas ukáže, jak se toto dovede naplnit).

Systém mClick.cz nabízí rovnou tři možnosti využití. První (se jmenuje mClick Ads) je samozřejmě klasická inzerce (textová nebo grafická), druhá (se jmenuje mClick Space) nabízí naopak možnost vydělávat na reklamách tím, že si reklamní kód umístíte na své stránky. Třetí (se jmenuje mClick Partner Program) možností je příjem z provize, kterou dostanete za přivedení zákazníka (z jeho obratů!) do systému.

Osobně si myslím, že hromadný odliv inzerentů a publisherů z již zaběhlých systému nenastane, ale i přesto si mClick.cz své místo na trhu a uživatele najít může. Už minimálně ze zvědavosti ;-). I já jsem se nakonec dokopal k tomu, abych tento systém vyzkoušel a vytvořil jsem v něm dvě plochy, které jsem umístil (na zkoušku) na jiný svou web.

Web jsem volil záměrně, jelikož si myslím, že na něm mohu nejlépe otestovat relevantnost reklam a tím i trochu nahlédnout kolik je již asi tak cca inzerentů v systému (zatím jsem jich tam mnoho neviděl a inzeráty se docela hojně a často dablují na plochu 160 x 600, ale to se může třeba brzy změnit). Jak reklamy vypadají se můžete mrknout níže na obrázku (vložil jsem do něj tři náhodně vygenerované bloky 160 x 600 vedle sebe!) ;-).

reklamy mClickCo se týká systému samotného, tak je naprosto jednoduché cokoliv najít a nastavit. Po vizuální stránce se mi líbí mnohem víc, jak třeba prostředí Skliku, ale jen o vzhledu to samozřejmě není ;-). Přesto sem dávám na ukázku screen z administrace stránek.

Souhrn   mClick SpaceNo a na závěr stojí jistě za zmínku i to, že systému moc nenahrává a popularitu rozhodně nezvedá to, kdo za ním stojí (kdo je majitelem). Pokud by vás o tom zajímalo případně něco víc, stačí trochu pohledat na internetu (není to moc složité) a nebo se mrknou rovnou sem.

Co si o mClick.cz myslíte vy a jakou má podle vás šanci se na trhu prosadit? Případně má už někdo nějaké větší zkušenosti? Komentáře jsou k dispozici ;-).

Líbil se vám tento článek? Tak ho neváhejte šířit dál!

Podobné články, které by vás mohli též zaujmout:

2 komentářů k: Má šanci uspět nový český PPC systém?

  1. lump napsal:
    na tento system jsem se díval a založil jsem si i účet, abych zjistil, jak vypadá. a byl jsem docela mile překvapen. sice konkurence je velká, ale nějakou šanci si myslím, že má. taky jsem napsal něco na svém webu.
  2. antilump napsal:
    Zajímavé, podobný komentář čtu už asi na 5. webu. že by si „tým“ mKlicku psal příspěvky… 😀 Šanci možná má, hlavně nikdo neplaťte poplatky předem :DDD

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *