Praktická ukázka toho, jak se nedělá marketing

Nezapomeňte Kecy k věci.cz sledovat také na sociálních sítích!

Pokud by někoho zajímalo, jak se rozhodně nemá dělat marketing a jaký to může mít následek, tak je tento článek přesně pro vás. Proč? Budu se v tomto článku snažit vysvětlit na reálném příkladu (zejména pro všechny ty tupce, co neustále kupují emailové databáze), že se to nikdy nemůže nikomu vyplatit a jsou to jen vyhozené peníze.

Kromě vyhozených peněz se může samozřejmě dostavit ještě efekt číslo dvě a to, negativní reklama a množství naštvaných lidí.

O co tedy jde? Mám k tomuto mému webu, blogu založených několik emailů, které slouží pro konkrétní případy a rozhodně je nepoužívám na žádné veřejné účely (registrace bůhví kam atd.).

Jeden z těchto emailů zaznamenal nějaký bot a šoupl ho do spam databáze emailů, která byla nejspíš hned následně prodaná, pokud to není databáze rovnou oné firmy, co mi zaslala následující spam v citaci níže.

Dobry den

Odesílatel weberova@copygrafgroup.com
Adresát xxxxxxxxx@ke***eci.cz
Datum Čt 05:46

Dobrý den,

reklamní roll-up je snadno sestavitelná přenosná konstrukce vhodná do interiéru a exteriéru. Grafický návrh Vám můžeme zdarma zajistit a doručit až k Vám.

V rámci akce Vám nabízíme kvalitní hliníkový roll-up s potiskem o velikosti 200 x 85 cm, s reklamním potiskem = 2055 kč s DPH + poštovní jenom 123 Kč.

Roll-up si postavíte na akci, poté zpět sbalíte do elegantního pouzdra a je připraven na novou instalaci. Nebo si ho postavíte před Vaši provozovnu. Je to přenosná reklamní plocha vhodná do interiéru ale i exteriéru. Zabere Vám opravdu málo prostoru, ale přiláká a upoutá hodně kolemjdoucích zákazníků. Ideální způsob jak prezentovat krátkodobé a dlouhodobé akce Vaší firmy. Reklamní plachta se v něm dá vyměnit.

V případě zájmu, vyplňte prosím objednávkový formulář na stránce:

http://rollup.copygraf.cz/

Doba dodání je 3 dny od schválení grafického návrhu.

s pozdravem

Beáta Weberová
prodejce

Copy Graf, spol. s.r.o.
Roháčova 145/14
130 00 Praha

+420 606 299 166

weberova@copygrafgroup.com

—–
Táto ponuka Vám bola zaslaná na základe Vášho prihlásenia sa na odber noviniek na www.copygrafgroup.com

Ak si už novinky neželáte dostávať alebo tentoemail ste neprihlásili na odber Vy, môžete sa odhlásiť skopírovaním a vložením nasledujúcehoodkazu do Vášho prehliadača:
6NmLpNWZ2tWejV2aA52clxWY

Tak a teď, pokud jste si alespoň částečně přečetli znění emailu, tak mi řekněte, co ona firma tím získala, krom zveřejnění zde?

Spam byl naprosto neúčelný, jelikož k čemu by mi byl nějaký hliníkový nesmysl, když nevlastním žádnou firmu (nepotřebuji reklamu) a plakáty si na to lepit také nebudu :-).

Takže, jak sami můžete vidět, marketing to zrovna ukázkový rozhodně není.

Copygraf group

Takže, když to shrnu, myslím si, že rozesílací efekt této a jiných podobných nabídek je vždy stejný, tedy nulový. SPAM + naprosto nerelevantní cílení = ztráta peněz, tak už si to konečně uvědomte a nekupujte ty databáze ;-).

www.copygrafgroup

Co vím, tak tento email ve stejném znění dorazil i na několik e-shopových emailů (takové ty info@něco.cz a podobné tvary) a všechny byly zaslaný na základě přihlášení a všichni o ně stáli :-D.

Schválně, přišel tento email i někomu z vás? Nebojte se ozvat! Takovéto moje články se celkem dobře umisťují ve vyhledávačích, tak aspoň bude víc lidí vědět, co je Copy Graf zač ;-).

Líbil se vám tento článek? Tak ho neváhejte šířit dál!

Podobné články, které by vás mohli též zaujmout:

5 komentářů k: Praktická ukázka toho, jak se nedělá marketing

  1. MikeTe napsal:

    Taky jsem na stejný email narazil ve SPAM koši. Boj s tím je ale marnej. Zejména, pokud je ten email firemní, protože ten má většinou člověk zveřejněný na webu. U těch info@* emailů ale předpokládám, že se to často generuje. Není nic jednoduššího, než vzít seznam domén a dogenerovat k tomu standardně používané emailové adresy.

  2. Richard napsal:
    Tak akurát tento ma (zatiaľ) minul, no zato iných spamov dostávam neúrekom, ako o tom píšem na webe. Treba tie firmy pranierovať, písať o nich, ukazovať prstom. A hoci spamfiltre dokážu často veľa odfiltrovať, stále sú schránky zapĺňané týmito nezmyslami, čo nás oberajú o čas aj kapacitu liniek.
  3. Tomáš Beck napsal:

    Ahoj Aleši, přišlo mi několik podobných nesmyslů, ale od této konkrétní společnosti nic. Takže budu očekávat e-mail. 🙂 Také nechápu co tím zízkají, když cílení je absolutně mimo mísu.

  4. Digi napsal:
    Mě už přišel dneska druhý spam od této firmy a to i přes to, že jsem je upozorňoval emailem, ať už mi nic neposílají. Konkrétně jsem jim poslal toto:

    Dobrý den.
    Z jakého důvodu mi zasíláte tento SPAM?
    Sdělte mi prosím, kdy přesně jsem se přihlásil k odběru vašeho newsletteru, jak píšete níže. Ve vaší databázi to určitě máte. Chci přesný datum a čas.
    Dle zákona mi to musíte doložit.
    PS: Ignorací si moc nepřilepšíte.
    Čekám na vaše zprávy.

    Dodnes žádná odpověď a jen další SPAMY. Hned jsem tam volal, protože jsem na SPAMY českých firem doslova a do písmene alergický. Pán mi řekl, že se asi kolegyňky spletla. Velký hovno se spletla, rozesílají jak o závod, ale dělají si velmi špatnou reklamu. A jak psal MikeTe, že boj je zbytečný, tak to není pravda. Stačí vyplnit tento formulář na UOOU http://www.uoou.cz/stiznost.asp#obalhlava. Poprvé většinou dostane firma jen upozornění bez pokuty. Podruhé dostane pokotu do výše 10.000 Kč. Pokud se ozve hodně lidí, pokuty jsou velmi vysoké. Takže nevím jak vy, ale já budu svině a hned posílám stížnost.

    Digito.cz.

  5. Korek napsal:
    Mně chodí spam o hliníkových nesmyslech pravidelně na školní mail.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *