Přesun proběhl hladce a bez komplikací

Nezapomeňte Kecy k věci.cz sledovat také na sociálních sítích!

Jak už jsem tu včera zmiňoval, tak dnes v noci se Kecy k věci.cz stěhovaly od Wedosu k Ebola.cz za asistence pracovníků Eboly, kterým bych tímto chtěl zároveň i poděkovat, že vše dopadlo na výbornou, nenastal žádný výpadek a neztratily se žádná data. Navíc přesun mě nestál vůbec nic, i když toto na svých stránkách nikde neuvádí ;-).

Co mě ale příjemně potěšilo po přesunu bylo i značné zrychlení stránek (poslední dobou jsem pozoroval občas nějaký ten zádrhel, což se zatím nestalo ani jednou, ale to mohlo být způsobeno i čímkoliv jiným, proto netvrdím, že za to mohl jednoznačně Wedos). Zkoušel jsem je testovat pomocí http://tools.pingdom.com  a výsledek mě celkem překvapil :-).

Pingdom Tools

Osobně jsem moc zvědav, jak to bude vypadat třeba za další dva až tři měsíce provozu na tomto novém webhostingu, proto jsem zde zveřejnil i screen z testu, který byl měřen do Amsterdamu. Když jsem zkusil i ostatní lokality, tak výsledky byli následující: Dallas, Texas v USA 3,07 s a New York Citi, New York v USA 4,72 s.

A proč to tu vlastně celé píšu? Důvod je jednoduchý, že kvalitní poskytovatelem webhostingových služeb může být i menší firma, která prioritně necílí na masu lidí, nikde se pořád nevytahuje nějakými koláči a netvrdí o sobě, že je nej ;-). Osobně si myslím, že je velká škoda, že mnoho lidí Ebolu nezná a nemá s ní zkušenost, jelikož by si na 100% na poskytované služby nestěžovali.

Líbil se vám tento článek? Tak ho neváhejte šířit dál!

Napsal:

Publikováno: 13.12.2012

Zařazeno do: Ale to jsou kecy

Zobrazeno: 838

Štítky: , , ,

Podobné články, které by vás mohli též zaujmout:

33 komentářů k: Přesun proběhl hladce a bez komplikací

  1. Josef Grill, WEDOS napsal:
    Dobrý den,
    výsledky, které uvádíte jsou plus mínus stejné u obou firem. Zkoušel jsem nyní třeba jiný web u nás a má 4x větší stránku (přes 2MB) a rychlost načtení je obdobná.

    Ze zámoří máme výsledky taky obdobné.

    My servery nepřetěžujeme a konektivitu nelimitujeme (ani do zahraničí). Tak by výsledek neměl být nějak horší. Rozdíly mezi poskytovateli v tomto směru moc nenajdete. Na kvalitu služeb dbáme a dodržujeme přísná pravidla.

  2. Josef Grill, WEDOS napsal:
    Můžete zkusit kterýkoliv z desítek tisíc webů, které u nás jsou 🙂

    Stačí náhodně: hluboka.cz (výsledek zde: i.imm.io/P0au.png ) nebo i jiné 🙂

  3. AlesN napsal:

    @Josef Grill, WEDOS: Dobrý večer,
    když už tu takhle pěkně porovnáváme ty weby, tak by bylo možná dobré porovnat dva k sobě návštěvnostně adekvátní a ne to, že vytáhnete můj dosluhující penalizovaný pr web, kde je návštěvnost nula, nula a velká nic.

    Docela by mě zajímal výsledek toho 10 a více tisícového .

    Byla by možnost zveřejnit?

    Však jsem také neřekl ani slovo, že by vaše služby byli nekvalitní, využíval jsem je pro tento můj web 10 měsíců naprosto bezproblémově a využívám je i nadále u jiných webů. Jen jsem chtěl poukázat na to, že i malý poskytovatel, který není tolik lidem na očích, nemusí být špatný a může nabízet naprosto profesionální služby na úrovni za přijatelné peníze.

  4. Josef Grill, WEDOS napsal:
    Dobrý den,
    já vůbec nechtěl vyvolávat konflikt. Jen jsem podotkl, že je to dnes tak obdobné.
    Nenapsal jsem nic, že byste nás nějak poškozoval. Na trhu jsou slušní poskytovatelé a tam jsou výkony podobné a potom jsou samozřejmě jiné firmy a tam to funguje jen dokud to funguje 🙂 .
    Existují menší poskytovatelé, kteří jsou kvalitní. O tom nikdo nepochybuje. Vůbec. My máme služby, které jsou pro 98% všech klientů, jsou plně automatizované. Máme silné zázemí. Neděláme však individuální nastavení (tedy kromě drobností jež máme na webu napsané – třeba ty počty mailů pro nespamery 🙂 ).

    Co se týká návštěvnosti, tak aby byla znát, tak byste musel mít tisíce návštěvníků za den. Tady je prakticky jedno, zda se porovnává takový nebo jiný web. Ten co jsem porovnával má dokonce 4x větší homepage a čísla byla cca stejná. Bylo to čistě náhodné porovnání.

    U nás hostuje hodně projektů, které mají návštěvnost velkou. Aktuálně u nás hostuje hodně přes 40.000 domén. Tam už se najde poměrně dost navštěvovaných webů. Limit je tam ten počet procesů a to se projeví skutečně při větší návštěvnosti. U nás třeba bylo http://www.webfair.cz s následujícími čísly:
    Nejvíce zároveň připojených uživatelů: 608 (19. 11. 2011 v 18:14)

  5. AlesN napsal:

    @Josef Grill, WEDOS: Žádný konflikt jste nevyvolal, nebojte, beru to jako klasickou diskusi.

    To vaše čistě náhodné srovnání zrovna s webem z mého účtu mě pobavilo, čekal jsem alespoň nějaký cizí ;-).

  6. AlesN napsal:

    @Josef Grill, WEDOS: Já bych je musel hledat, kdežto vy víte, co a kdo u vás hostuje 😉

    Jako ukázka stačí, děkuji 🙂

  7. Pavel napsal:
    @Josef Grill, WEDOS:

    Dobrý den a proč tedy u vás už webfair.cz nehostuje?

    @Josef Grill, WEDOS:

    To můžete jen tak uvádět weby, které u vás hostují?

  8. Wladass napsal:
    Pavel:
    Proč by u něj měl hostovat webfair.cz když jej před časem koupil gransy? A proč by nemohl uvádět weby, které u nich nehostují ? Vždyť i tohle si každý může zjistit ne ? 😀

    K článku:
    Co se týče Ebola.cz, tak jsem u nich měl před přesunem na vlastní server web hudebnistage.cz a jejich podpora je naprosto super. Je rovněž pravda, že si na nic nehrají , nespamují diskuse a komentáře jakmile se o nich někde šeptne a jejich služby jsou kvalitní.

  9. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @Pavel:
    Webfair u nás nehostuje, protože ho koupila konkurenční firma a dala si ho na svůj server (a to po několika měsících).

    Uvádět lze. Všechny informace tohoto typu jsou dohledatelné přes různé nástroje.

  10. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @Wladass:
    My nespamujeme. Chodíme tam, kde se o nás špitne a vysvětlujeme. Na spamování diskuzí jsou jiní 🙂
    Rozdíl bude v tom, že někdo je větší a někdo menší poskytovatel a o někom se diskutuje méně a někom více. To vůbec nesouvisí s kvalitou. To nehodnotíme.
  11. AlesN napsal:

    @Josef Grill, WEDOS: Tak ono to může být také tím, že některé společnosti o takovou pozornost stát nemusí a soustředí se na jiné věci. Chodit diskutovat by mohl každý, ať už je velký, nebo malý.

  12. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @AlesN:
    To je pravda, ale my chodíme jen tam, kde se o nás píše. Tam vysvětlujeme. Jsou firmy, které se vnutí do každého vlákna, kde se píše cokoliv o hostingu…
    A jak jsme populární, tak se o nás hodně píše. Nebo naopak? Jak se o nás hodně píše, tak jsme populární? Nevím. V každém případě vysvětlujeme a vysvětlujeme.

    U nás hostuje za 2 roky poměrně hodně klientů. Co se týká aktivních webů, tak brzo budeme na 2. místě ve velikosti. Náš měsíční přírůstek je větší, než velikost jiných firem za několik let. Souvisí to s tou popularitou a ta popularita s tím.

  13. AlesN napsal:

    @Josef Grill, WEDOS: Kvalita vašich služeb je nepodchybná, ale je to také hodně o ceně. Kdyby jste měli takové ty tradiční ceny, které byli před vaším příchodem na trh, tak by takový bůh zajisté nenastal a to nemůžete popřít ;-).

    90% lidí jde primárně po ceně, což je fakt. Kdyby Wedos začínal s cenou například 150 Kč za měsíc, tak by se žádná revoluce nekonala bych si dovolil tvrdit.

    Máte i pravdu, že existuje mnoho firem, co se snaží přiživovat kde jen to jde, tím nemyslím vás. Stačí se podívat hlavně na Webtrh, kde to v tomto ohledu žije nejvíce.

  14. Tedy, kam se mihnu, tam je WEDOS. 🙂 Sám jsem přesvědčen o tom, že je kvalitní a za slušnou korunku, nicméně každý člověk má jiné nároky a jedna firma nemůže splnit vše. Předpokládám, že přechod k Ebola měl svůj důvod. Někteří například před cenou upřednostňují nelhostejnou a kvalitní technickou podporu. 🙂
  15. AlesN napsal:

    @Martin Böhm, NETIO.CZ: Přesně tak, přesun měl svůj důvod a o cenu tam rozhodně nešlo 🙂

  16. @WEDOS: Uaaaah, tohle vaše věčné vnucování se a vychloubání mě jednou přivede do hrobu, vážně. 🙂 Je fakt, že na většinu lidí to funguje, ovšem když se to přehání, člověka to dost rychle omrzí. Nic ve zlém.
  17. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @Martin Böhm, NETIO.CZ:
    Někdo je populární a tak se o něm píše (a on se k tomu musí nebo potřebuje vyjadřovat) a někdo je neznámý a tak o něm nikdo nepíše (a tak se snaží třea zviditelnit). To už tak v životě chodí 🙂 .

    Netvrdíme, že vyhovujeme všem. Nabízíme spolehlivé a výkonné služby. A to co slibujeme plníme. Naše podpora není lhostejná a je nonstop. Dělá to co přesně slibujeme http://hosting.wedos.com/cs/webhosting/podpora.html . Nedělá méně a pokud to lze, tak udělá i více. Vše je však limitováno pravidly firmy, automatizací, bezpečností apod.
    V každém případě u nás víte, co kupujete a co za to dostanete. Vždy ve stejné kvalitě, která se nemění podle nálady jednoho konkrétního pracovníka nebo podle toho kolik má ten pracovník práce.

    Aktuálně je náš NoLimit nejprodávanější a nejrozšířenější hostingový program v ČR.

  18. @WEDOS: Nezlobte se, ale reagovat na tento Váš poslední text, zejména první odstavec, je trochu pod moji úroveň. Do roku 2013 přeji jen vše dobré a především úspěch těm, kteří si jej zaslouží.
  19. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @Martin Böhm, NETIO.CZ:
    Vnucování od nás? Stěhování se nás týkalo a tak jsme se vyjádřili. Nevnutil se tady někdo jiný? 🙂

    Vychloubání? Podle nás jde o konstatování. Je předem jasné, že konkurence to neuzná, ale za naše výsledky a úspěchy se nemusíme stydět. Úspěch se v ČR neodpouští.

  20. Někdy je někdo natolik dobrý, až je lepší někdo jiný a tak to podle toho dopadá.
  21. Wladass napsal:
    „Někdo je populární a tak se o něm píše a někdo je neznámý a tak o něm nikdo nepíše “
    Tohle bylo krásně řečeno, vesměs to znamená to samé, co napsal Martin o vnucování a co tak pozoruji v různých diskuzích a komentářích, tak si toho všímá čím dál víc a víc lidí a spoustu lidí to donutilo i od wedosu odejít. Bohužel žijeme ve státě, kde lidé upřednostňují cenu nad kvalitou.
  22. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @Wladass:
    Kolik lidí od nás odešlo víte? To skutečně poznáte z těch diskuzí? 🙂 Kolik lidí se tam skutečně podepsalo a kolik z nich bylo skutečně našimi zákazníky. Je část diskuzí, podle kterých se nemůžete moc orientovat.

    Je jasné, že ne každému to vyhovuje a každému se to líbí. Nevidím však nic špatného na tom, že se pochlubíme dosaženými úspěchy nebo vyzdvihneme naše přednosti.

    Jinak otázka? Máte skutečně pocit, že u nás jde jen o cenu? Nemyslím si. Poskytujeme kvalitní služby. To, že nenabízíme individuální řešení a servis, neznamená nic o kvalitě. Spíše naopak. Neslibujeme nic, co bychom potom neplnili.

    @Martin Böhm, NETIO.CZ:
    To víte snažit se musíme všichni.

    Nekažme si svátky 🙂 . Hezký zbytek svátků, konec roku a úspěchy do příštího roku .

  23. Wladass napsal:
    @Josef Grill, WEDOS:
    Ano mám pocit, že u vás jde pouze o cenu, kvůli tomu u vás vaši zákazníci jsou. Hry na no-limit a cenu, to dokáže každý. I v tomhle článku můžete vidět, že člověk radši oželí pár korun na úkor výkonu apod. Samozřejmě pro mini-weby je váš hosting za kačku ideální, ale pro větší a náročnější weby ?
  24. Njn, jedni to dělají tak a druzí jinak, každý má svoji cestu. Já se třeba nejvíce zaměřuji na pověst toho, s kým spolupracuji, a proto si raději nakoupím u třeba právě zmíněné Alzy, u které mám záruku servisu a rychlosti. Samozřejmě měla dříve své mouchy, ty se ale paradoxně s velikostí firmy vyřešily. Patrně došli k závěru, že raději dražší, za to ale kvalitnější službu s tím, že tam se zákazník vrátí. No a já se pravidelně vracím. V podobném duchu se to snažíme dělat i my. No a funguje to. 🙂
  25. AlesN napsal:

    Když opomenu věci ohledně kvality služeb (která tu samozřejmě určitá je) atd. a zaměříme se pouze na tu „popularitu“ vs. cena, tak každý alespoň trochu rozumně uvažující člověk ví, čím ta popularita je způsobená :-).

    Když to převedu trochu jinam a našla by se firma, co by znatelně podlezla ceny elektroniky a vyhnula by se jakýmkoliv podvodům a čachrům se zbožím, tak Alza.cz jako jednička by též brzy skončila a tak je to u všeho.

    99% kidí kouká na cenu na prvním místě a to se nikdy nezmění. Kdyby Wedos zdražil třeba jen o 20 Kč měsíčně, tak je pomalu a jistě po růstu a snadno by mohl přijít i odliv zákazníků jinam zase. Tohle je nevyvratitelný fakt :-).

  26. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @Wladass:
    Cena je jedno z hledisek, ale ne to nejdůležitější.
    Hru na NoLimit nemáme. To, že se tak jmenuje náš program je jedna věc a to, že přesně deklarujeme co nabízíme je druhá věc. Něco omezujeme a něco ne. Na webu jsou jasně a zřetelně parametry. Nikoho nevypínáme, protože by přetěžoval . Stejně tak ohledně prostoru – jsou u nás weby, které mají desítky (nebo i stovky GB) dat a to za naši cenu, kterou nabízíme.

    Z článku, respektive z diskuze, vidíte, že o výkon tam nešlo (alespoň podle měření). Nabízíme výkon a spolehlivost. To co slibujeme, tak to také nabízíme a to dodržujeme.
    Nenabízíme individuální servis. To je asi to hlavní. Máme unifikované služby a neděláme změny.

    U nás jsou weby s návštěvností 10 a víc tisíc návštěv za den a fungují bez problémů. Zákazníci jež mají verzi Extra mají 50 a víc tisíc návštěv za den (na webtrhu několikrát někdo psal i přes 100 tisíc navštívených stránek za den). To nejsou žádné minisite 🙂 . Skutečně.

    Hru na cenu taky nemáme. Nic nešidíme. Věřím, že si to přijedete někdy ověřit. Hra na cenu by to byla v případě, že bychom měli nízkou cenu a přitom vše ošidili (nakoupili to nejlevější, přetěžovali servery, nedělali údržbu, nedělali vývoj, neměli nonstop podporu).
    To také není pravda.

    Hru na cenu mají jiné firmy, které mají ceny podobné jako my. Na webu mají pohádky jak z knížky pro děti (o počtech zaměstnanců, serverů, zákazníků, nonstop podpoře) a potom to podle toho vypadá… Slibují vše (možné i nemožné), nedodržují (téměř) nic, dokud vše funguje, tak to funguje…

    Každý to dělá jinak. My jdeme cestou kvalitního a spolehlivého hostingu pro velký počet zákazníků bez individuálních nastavení. Tomu vše zatím podřizujeme (služby, vybavení, nastavení, administraci…).

    @AlesN:
    A čím ta popularita je způsobená? 🙂
    Věřte mi, že cenu má na trhu hodně společností nižší nebo srovnatelnou. Sám víte, že třeba jedné z nich nejdou weby už asi 6. den…
    Čím to je? Reklamou? Do marketingu dáme relativně málo (vzhledem k růstu a obratu).
    Čím to je? Diskuzemi a našimi příspěvky? Chodíme tam, kde se o nás píše a vysvětlujeme. Nikde nepíšeme sami od sebe (na to nemáme čas 🙂 ).

    To s tou elektronikou sice máte dobrý příklad, ale na druhou stranu to je něco jiného. Tam můžete mít 10 dodavatelů. Pokud z nich 9 na webu nelže a má zboží skladem, tak téměř rozhoduje jen cena a zda to skutečně dodají včas (tak jak slibují)… U služeb je to něco jiného.

    Vezměte si situaci, že jste zákazník. Jak se máte orientovat v nabídce hostingů. Jsou tady desítky, možná stovky firem, které se hostingem snaží živit. Na webu mají většinou krásné obrázky a desítky důvodů, proč si vybrat zrovna je. Jenže jak poznáte kvalitu? Někde omezují při větší zátěži (napíšou v souladu s podmínkami), někde slibují nonstop podporu (a odpovědi dostanete za několik dní), jinde mají reference přímo ďábelské (a ve skutečnosti…. ehm), jinde mají krásné obrázky serverů a přitom jedou na PC z Alza. Jinde třeba máte napsáno, jak mají konektivitu 2 x 10 Gbps do NIXu plus 10 Gbps do zahraničí a ve skutečnosti mají jeden switch 1 Gbps. Tak by se dalo pokračovat…
    Jak se chudák zákazník má orientovat? Má to těžké.
    U služeb je to jiného než u zboží. U služeb záleží na lidech, zkušenostech, vybavení, zázemí… a znovu na lidech :-). TV Sony XY123 je stejná u VencaShop.cz jako TV Sony XY123 u Alza.cz. Hosting u nás není stejný jako jinde. Někdo má hosting lepší, někdo horší. Někdo výkonnější, někdo spolehlivější. Někdo dělá individuální servis a někdo ne. U nás se nejčastěji setkáváme s problémem, že zákazníci vyžadují individuální servis. Nenabízíme. Neděláme. Neděláme ústupky v nastavení pro jednotlivé weby. Naopak nemáme problémy s výkonem, spolehlivostí (a to ani u navštěvovaných webů).

    Závěr 🙂
    Já vždy říkám, že nejlepší na umlčení jakýchkoliv kritik nebo srovnání nesrovnatelného, je to, když se každý přijede podívat k nám. U nás uvidíte, že nekecáme. Ono to „nekecáme“ je skutečně hodně vzácné. Možná byste se divili v jakém stavu jsou některé věci v některých firmách. Proto se u mnoha firem nic (pravdivého) nedozvíte o jejich vybavení, o jejich lidech, o jejich zázemí, o počtech klientů… Pokud by některé firmy napsali popravdě co a jak mají, tak by si u nich moc lidí neobjednalo.
    Potom naše opakování našich předností vyznívá jako samochvála a chvástání, protože tak to přeci má každý, ale ve skutečnosti je to konstatování toho jak to máme my… Ať ostatní ukážou pravdu. Takhle jsme už několikrát veřejně vyzvali 🙂

    Přijeďte se k nám podívat a ověřit si to, co píšeme. Můžete kdykoliv. Příležitost bude 18.1., kdy všechny zveme na prohlídku, večeři a pivo.

    Nějak jsem se rozepsal… 🙂

    Jdeme si užívat svátků 🙂

  27. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @Martin Böhm, NETIO.CZ:
    Ano, každý má svoji cestu.
    Asi jsem to špatně vysvětlil 🙂 . Cena u služeb nic nevypovídá o jejich kvalitě. U hostingu to platí dvojnásob. Levné služby automaticky neznamenají špatné služby a naopak drahé služby automaticky neznamenají lepší služby. Snažíme se dokázat, že i levné služby mohou být výkonné a spolehlivé. Daří se nám to. A opět se dostaneme k tomu, že nenabízíme individuální servis… Nechci se pouštět do nějakých porovnávání 🙂 .
    Každému zákazníkovi vyhovuje něco jiného.

    Necháme toho, protože ztrácíme čas… Trh ukáže, kdo z nás má pravdu a trh rozhodne, kdo z nás bude úspěšnější.

    Přijměte pozvání i Vy k nám. To bude náš nejlepší argument 🙂

  28. AlesN napsal:

    @Josef Grill, WEDOS: Ano, o té společnosti vím a také jí bedlivě sleduji, abych na ní mohl v brzké době upozornit, aby jim nikdo nenaletěl, to se nebojte.

    Já nehaním vaše služby, využíval jsem je a i nadále u některých věcí ještě využívám. Kvalita se cenou hodnotit nedá, to je jasné a kdo to dělá, tak je hlupák dle mě, jelikož existuje mnoho a mnoho věcí (ať už to jsou služby, tak i produkty), které můžete koupit za zlomek ceny a dokonce mohou a jsou kvalitnější jak rádoby ty top produkty a služby. Ani neříkám, že nemáte v určitých věcech pravdu ;-).

    Chtěl jsem jen upozornit na to, že největší lákadlo pro mnoho lidi je cena (proč platit někde víc, než musím si většina řekne) a zajímalo by mě, jestli by měl Wedos takové výsledky i při vyšších cenách. Osobně si myslím, že nikoliv.

    To co jsem zmiňoval u té Alzy, tak bylo myšleno tak, že by je převálcovala kdejaká společnost, která by byla kvalitou stejná a měla výrazně nižší ceny. Hned by to nebylo, ale časem určitě, jelikož lidi nekoukají napravo ani nalevo a vidí jen a jen cenu bohužel.

    @Martin Böhm, NETIO.CZ: I já nenakupuji sortiment co má Alza jinde a to, ani kdyby to někde stálo polovinu. Přeci jen rychlost reklamace, množství poboček atd. nemůže nikdy konkurovat nízké ceně a tím bych nemohl být spokojený zákazník. Jako zákazník jsem rád hýčkán :-).

  29. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @AlesN:
    Ano, cena je velký argument pro hodně klientů. Je samozřejmě složité odhadovat náš růst za situace, že bychom měli třeba stejné služby a dvakrát tak vyšší ceny… To je co kdyby. Teoreticky bychom mohli dát 50% ceny do reklamy a při stejném růstu bychom na tom nakonec byli stejně. To je však teorie, kterou nikdo už neověří. Naopak je (téměř bez pochyby) jasné, že pokud bychom měli nyní nízkou kvalitu, tak bychom neměli takové výsledky jako nyní.

    Pro nás je nízká cena největší překážkou, kterou máme (překážky nevidíme v konkurenci, ale v sami sobě). Mnoho potencionálních klientů má obavy, že nízká cena znamená nízkou kvalitu. Každý den takové dotazy čteme v mailech (platím několikrát víc jinde a chtěl bych přejít, ale mám obavy, že to nebude fungovat, protože to máte podezřele levné).

    Sami jsme si však tuto cenu zvolili a tak s tím musíme žít 🙂 .

    Snažíme se vše vylepšovat, přidávat novinky, rozšiřovat stávající a přidávat nové služby. Co se týká servisu a „reklamací“, tak se snažíme. Vždyť například každý mi může zavolat a já každý podnět řeším individuálně.

    U nás je důležitých několik věcí. Chceme být jedničkou na trhu(v root VPS již jsme), chceme se prosadit i mimo ČR. To jsou smělé a odvážné plány. My jsme tomu však podřídili všechno. Investovali jsme desítky milionů korun (a investujeme dále) do vybudování firmy a nechceme (a nemůžeme) si dovolit šlápnout vedle. Každé zaškobrtnutí by nás mohlo zastavit v našich plánech. Ta investice pro nás znamená to, že jsme nic neošidili (máme určitě jedno z nejmodernějších vybavení) a že se nám dobře dýchá (nemáme nájmy, leasingy, úvěry). Pro klienty to znamená to, že se vždy snažíme všechny uspokojit a všem pomoci (bohužel individuální nastavení neděláme) a zároveň i to, že děláme a uděláme vše proto, aby investice nebyla zbytečná. Jsme tedy trochu něco jiného, než situace, kdy někdo koupí pár PC a začne nabízet služby sám nebo spolu s kamarády a ani nestanoví pravidla (třeba podmínek a pravidel podpory). Neříkám, že nemůže být lepší nebo úspěšnější, než my. To nelze hodnotit. Jen čas a trh ukáže…

    Dopisujeme si tady… a je po vánocích. Přijeďte k nám na pivo a řekneme si to z očí do očí. To bude rychlejší 🙂

  30. AlesN napsal:

    @Josef Grill, WEDOS: Do začátku by to bylo téměř 100% složitější se na trhu prosadit, pokud by byla startovací cena, která se bude nakonec držet dlouhodobě v jiné relaci. Ale o tom se nechci přít ani dohadovat. Je to jen můj názor, který jsem zdělil k tématu a myslím si, že to nemá dále cenu nějak rozpitvávat :-).

    Po svátcích je, na pivo by celkem i chuť byla, z očí do očí konfrontace mi nikdy nevadila, jelikož se člověk téměř vždy dozví plno nových informací. Jediný háček je v tom, že dlouhodobě marodím (čekám až mi přijde termín operace), nejsem od vás zrovna kousek, takže by mi vycházky nestačily. Proto se bohužel nedostavím, možná příště (když nezůstanu na stole v nemocnici) ;-).

  31. Wladass napsal:
    Aleši kdybys chtěl, tak se tam můžeme někdy mrknout spolu. Mám to v plánu, ale nikdo tam nechce jet 😀 Zřejmě nemají wedos rádi 😀
  32. Josef Grill, WEDOS napsal:
    @AlesN:
    Hlavně zdraví. To ostatní už se podá 🙂

    @Wladass:
    Asi připravíme zvláštní vlak… 🙂 K nám je to kus cesty, prohlídka na 30-60 minut plus nějaký „pokec“. Je to dobré spojit s návštěvou zámku, Budějovic a Krumlova. Potom to může být krásný výlet.

  33. AlesN napsal:

    @Wladass: Určitě, není problém, ale nejdříve by to šlo až někdy v létě, jelikož do té doby budu ještě marodit bohužel.

    @Josef Grill, WEDOS: Děkuji 😉

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *