Vyzpovídal jsem hostingovou společnost Lethost

Nezapomeňte Kecy k věci.cz sledovat také na sociálních sítích!

Web/blog Kecy k věci.cz vám dnes přináší rozhovor s hostingovou společností Lethost a zároveň bych chtěl poděkovat panu Davidu Strakovi, že si na mě našel chvilku času a odpověděl na mnou předem připravené otázky.

Doména Lethost.cz byla zaregistrována 7.1.2011, tedy před rokem a kousek. Od kdy hosting přesně funguje, co Vás vedlo k jeho založení a proč byl vybrán právě název Lethost?

Hosting funguje od 20.1.2011 – doména byla zaregistrována 7.1.2011, ale příprava, samotná realizace a testování započala více než rok před spuštěním služeb.

Lethost.cz – znamená „Let´s host“ … ale LetShost.cz se nám nelíbilo tolik jako Lethost.cz.

Mnoho lidí vidí hosting Lethost jako velkou neznámou a moc se toho o něm neví. Marketing žádný extra velký neproběhl, když nebudu počítat pár zmínek o něm na fórech a pár dalších místech. Jak se hodlá hosting prosadit v tak obrovské konkurenci a proč by se měl zákazník rozhodnout právě pro Vás?

Kampaň probíhala pouze formou Google AdWords a formou diskuze na tématicky zaměřených fórech.

Nabízíme služby za nízké ceny s dobrou dostupností a kvalitou celkově. S konkurencí, jako je například Wedos se Lethost skutečně rovnat nemůže a ani to nemá v plánu. Naše služby jsou někde jinde. Nabízíme individuální přístup oproti masovým službám a opodstatněnou cenu s přesně určenými parametry služby.

Mezi naše klienty se řadí i firmy, které na našich serverech provozují aplikace s vysokým požadavkem na dostupnost. Avšak pro zachování diskrétnosti nemůžeme zveřejňovat jejich jména. Dále provozujeme pro některé naše klienty služby správy jejich serverů.

Mnoho klientů „NEOMEZENÝCH“ hostingů neví, že NEOMEZENĚ skutečně neznamená NEOMEZENĚ – ve většině příkladů (i v ČR) jsou aplikovány limity na velikost jednotlivých souborů a následně například po dosažení 5 GB obsazeného prostoru Vám musí „přidělení“ dalšího prostoru schválit.

Řídíme se motem „s poctivostí nejdál dojdeš“ 🙂

Mohl by jste nám prozradit i něco málo o Vašich serverech? Jaké mají konfigurace? Přeci jenom plno zákazníků zajímá kde hostují a Vámi uvedená věta na webu „Naše služby provozujeme na vlastnich značkových serverech INTEL“ toho moc neřekne, kromě výrobce. Šlo by čtenářům prozradit více informací?

Provozujeme několik vlastních hostingových serverů postavených na platformě Intel Core i5, 8 GB RAM DDR3 ECC, HDD v RAID 1 (zrcadlení).

Ve statistikách hostingů na Nic.cz jsem o Vás nenašel ani zmínku a vůbec tam nejste. Prozradíte nám, kolik Lethost aktuálně spravuje domén a kolik lidí se stará o bezproblémový chod hostingu?

Lethost spravuje domény v řádech stovek. Na Lethostu se podílí dva lidé, kteří se starají o klienty, podporu, … a firma, která se nám v Praze stará o naše vlastní servery (servis HW, správa zařízení v datovém centru, …).

Na webu dále uvádíte tuto informaci „ZDARMA na požádání ke každému tarifu e-shop nebo blog!“, ale nikde jsem už nenašel, zda se jedná o nějaké Vaše řešení. Mohl by jste nám více popsat o co se vlastně jedná a co si pod tímto má zákazník vůbec představit?

Podpora zákazníkům na jejich hosting nainstaluje vybraný opensource systém, který odpovídá nejvíce jejich potřebám.

V nabídce má Lethost na výběr ze čtyř tarifů. Naleznou zákazníci u Lethost do budoucna i nějaké další služby, či větší počet tarifů? Plánujete nějaké zásadnější novinky představit?

Větší počet tarifů, ani výraznější změny v zavedených tarifech neplánujeme.
Připravujeme spuštění VPS a VMS serverů, ale dosud nelze určit přesný termín spuštění nových služeb.

Teď bych se rád zeptal na nějaké informace o Vaší technické podpoře. Na Vašem webu jsem kromě kontaktů nenašel žádné info o tom, jak funguje Vaše podpora. Můžete nám upřesnit fungování Vaší podpory?

Podpora funguje každý den od 8 do 22 hodin, ale většinou nás zastihnete i v nočních hodinách. Telefonická podpora je v případě urgentní potřeby nonstop.

Další otázka souvisí též s podporou a tentokrát by mě zajímalo, co všechno zákazník může očekávat od podpory za pomoc v rámci objednaných služeb zdarma a co už spadá nad rámec a musí si za případnou pomoc připlatit?

Zákazník od naší podpory dostane zdarma vše v rámci služeb Lethost.cz – tedy pomoc s nastavením služeb, instalací – migrací jeho webu k nám, atd…

Nad rámec služeb se počítá práce programátora na webu/aplikaci zákazníka, kdy po nás požaduje provedení nějakých změn – což je logické, protože to není v rámci poskytovaných hostingových služeb.

Líbil se vám tento článek? Tak ho neváhejte šířit dál!

Napsal:

Publikováno: 27.3.2012

Zařazeno do: Rozhovory

Zobrazeno: 858

Štítky: , , , , , , , ,

Podobné články, které by vás mohli též zaujmout:

3 komentářů k: Vyzpovídal jsem hostingovou společnost Lethost

  1. Jiří Fišer napsal:

    Je fajn že má někdo velkého klienta s požadavkem na dobrou dostupnost a přesto klient má projekt o kterém se nesmí psát. Trochu mě to zrazuje od služeb někoho kdo nechce napsat že tam zatím nic podstatného není, protože jaký má smysl internetový projekt v utajení????

  2. Brumla napsal:
    Když se podíváš na tento odkaz ranky.cz/sousede/93.170.16.159 , tak se není naprosto čím chlubit 😀

    Velký klient asi nebude a je to spíše zbožné přání :-).

  3. Lethost napsal:
    Dobrý den, provozujeme více serverů na různých IP adresách. Větší klienti mají vlastní servery nebo VPS, a tím pádem je pod IP adresou jednoho z hostingových serverů nenaleznete.

    S pozdravem team LETHOST.CZ

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *